Toon posts:

Enter The Matrix: geluid?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb uiteraard meteen ETM gekocht, maar nu zijn er een paar rare dingen.
Ten eerste heb ik bij de filmpjes soms wel/soms geen geluid. Ditzelfde geldt voor tijdens het spel. Ten tweede vind ik het raar dat je geen achtergrondmuziek/geluiden hebt. TENZIJ je stil staat, dan begint er na 10 sec. ofzo muziek, maar zodra je beweegt valt deze weer weg.

Ik vraag me af of anderen ook dit probleem hebben, en of het evt. is opgelost...

Dank,

Sander

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Lees dit voor je een topic opent/een reply post!
Die al gelezen? Daar staan namelijk wat handige tips zodat mensen je eerder kunnen helpen, bijvoorbeeld dat je meer informatie moet geven over je systeem etcetera ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Zet in je "options menu eax uit

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Dat geluid weg is bij de filmpies heb ik ook last van met de Xbox versies, Best wel lame opzich.

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 17 May 2003 @ 18:30:
Lees dit voor je een topic opent/een reply post!
Die al gelezen? Daar staan namelijk wat handige tips zodat mensen je eerder kunnen helpen, bijvoorbeeld dat je meer informatie moet geven over je systeem etcetera ;)
Nou ik draai XP en heb een Terratec DMX Fire (ofzo) geluidskaart. Maar het ligt hierbij volgens mij aan het spel, aangezien hij het soms wel/soms niet doet. Overigens valt het geluid ook wel eens weg tijdens het menu, maar het gaarste is gewoon dat je geen achtergrond herrie hebt tijdens het spelen. Alleen maar die etterlijke voetstappen..

Verwijderd

Topicstarter
oja en dat eax staat al uit, het kan immers niet aan. daar heb je blabla-iets voor nodig
Pagina: 1