Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Voeding vastzetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heey..

Ik ben bezig een PCtje te bouwen in een Gele Krat. Alleen ik stuit op een probleem. Hoe moet ik me voeding aansluiten? Met schroeven lukt dit volgens mij niet, want het is nogal een oud systeem. In de kast zit het doormiddel van een klik-systeem erin gebouwd. Maar hoe zet ik me voeding dan vast in me Gele krat?

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-11 21:53

vehpol

Go Go Gadget!

Latjes erin vastlijmen/-schroeven en hem daar in vast leggen. Desnoods schuif je je voeding eerst ertussen en lijm je dan nog 2 latjes vast aan de achter kant, kan dat ding geen kant op. (latje = ijzerhoekprofieltje ofzo, dat lijkt me het handigst)

Ceci n'est pas une signature!

Verwijderd

Bison-kit,
tape,
rekje zoeken, daar de voeding in doen en die dan vast schroeven.
Misschien zit er een goede bij.

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 12:42
Wees creatief :X

[ Voor 7% gewijzigd door Steefph op 17-05-2003 18:19 ]

Alles is terug te redeneren naar 4

Verwijderd

Ik heb mijn pc eens in een jupiler bierkrat gebouwd 8) en omdat ik de voeding toen gwoon lekker zover mogelijk bij m'n hardware uit de buurt wou houden (toen was ik nog lief O+ ). Ik heb eerst de onderkant eruit gezaagd (uit de krat wel te verstaan). Toen met een plaatje hardboard de onderkant dicht gemaakt en daar de voeding op vastgemaakt. Daarna nog een plaat hardboard nog een verdieping ingemaakt voor de overige hardware en daar de boel op vastgeschroefd. De hardeschijf tegen de bovenkant aangeschroefd en fans geplaatst in de hand vaten :*) . Paar gaatjes geboord vanonder voor luchtaanzuiging van de voeding en klaar is kees :). Voor pics check http://www.case-modden.tk/

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Titel aangepast. Ik vind dit trouwens wel op het randje hoor. Imho kun je toch zelf wel wat creatiefs bedenken.

Verwijderd

mja... kan ie vast wel, anders mag hij niet eens profiteren vand e titel 'modder' :P

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 22:43

BJD

Gewoon met boutjes.
Voeding openmaken, gaatje boren, moertje er precies boven vastplakken, en boutje er doorheen.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:59

sapphire

Die-hard pruts0r

mijn pc zit nu ook in een bierkrat, en mijn voeding ligt op me onderste pci sloten. Dan heb ik een gat genaamkt aan de achterkant en een duct op voeding gezet zodat de warme lucht uit me voeding lekker naar buiten kan.

Gabriël AM5

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 16:27
Ook oude voedingen hebben een fan, die meestal met schroeven vastzit. Heb voor m'n AT -> ATX mod een paar gaten geboord in een metalen zijkant, blowhole in deslijptold, en daar voeding achtergeschroefd. Je gaat toch niet beweren dat er in dat hele ding geen schroeven zitten?! ;)

[ Voor 10% gewijzigd door FragFrog op 18-05-2003 13:48 ]

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-11 12:08
ja dit is wel aardig triest dat je zoiets als dit gaat vragen, je pakt gewoon je 2 of 4 wieler en je gaat naar de eerste de beste bouwmarkt en zoekt een alternatief om hem op te hangen.

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Pagina: 1