Toon posts:

Cordless Desktop Pro reageert niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een jaar of twee de desktop pro cordless toetsenbord en altijd heeft dat ding goed gewerkt MAAR gisteren dacht ik van, laat ik is mijn toetsenbord schoonmaken.
FOUT! had ik nooit moeten doen, want nu is ie kapot :'(

Ik had met gloor de toetsen schoongemaakt en daarna heb ik dat ding opengeschroeft en heb ik alle kruimels en viezigheid er van tussen gepeuterd. Nu ziet hij er echt uit als nieuw! maar wat heb ik eraan he |:(

Het begon zo..
Nadat ik het toetsenbord weer inelkaar geschroeft had en de batterijen erin stopte gaf mijn pc-spieker continue en heel synchroon piepjes. Dat begint al klote natuurlijk. Ikke dat ding weer open om te kijken of er misshcien een knopje vast zit ofzo. Niets te zien, ik dat ding weer dicht geschroeft en weer batterijen erin. Toen gaf hij heel onsynchroon piepjes.
Ikke weer dat ding uitelkaar geschroeft en gekeken (weer neits bijzonders gevonden) en weer inelkaar geschroeft (alle 30 schroefjes ja). Maar nu reageert hij helemaal nergens meer op :?

Als ik op het connect knopje druk dan reageert hij niet
Als ik nieuwe batterijen erin stop dan reageert hij niet
Als ik mijn toetsenbord bij iemand anders probeer dan reageert hij niet
Het ligt niet aan de ontvanger want mijn muis doet het nog wel gewoon

KLÓTE natuurlijk!

Ik zag al meerdere topics met zo'n soort probleem maar daar werd geen concreet antwoord op gegeven dus vandaar weer zo'n topic.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:25

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Misschien dat er een draadje los zit??? :?

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Topicstarter
daar had ik al naar gekeken maar niets kunnen vinden dat los zit

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 20:41
een zekering kortgesloten in het toetsenbord? Allleen heb ik bij mijn slooptochten bij een toetsenbord nog nooit een zekering gezien. :9

Verwijderd

Topicstarter
nee dat heb ik ook niet gezien..