Toon posts:

oude SCSI disc

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een SCSI disc gevonden van een oude computer.
9GB en 10k
Maar ik heb geen SCSI poort op mijn pc. Weet iemand hoe ik dit het goedkoopst kan oplossen? Bestaan er PCI expansion cards ofzo??

Greetz Freezze

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-03 07:37

Tux

Ja die bestaan. Kan je best vinden op de site van een computerwinkel denk ik zo.

Of als het een vrij oude is op een computerbeurs oid kijken naar oude kaartjes.

[ Voor 35% gewijzigd door Tux op 17-05-2003 17:33 ]

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Verwijderd

Kijk bij vraag en aanbod. Staan genoeg SCSI kaarten te koop. Let wel op de juiste aansluiting!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
je moet ff uitzoeken welk tpye scsi type het is.. kijk eens op www.scsischool.com. Hele goede site met beginnersuitleg..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:33

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gewoon even een SCSI kaartje halen :)

Maar dit is gewoonweg erg basic .. Verdiep je je eens in de materie (zie de basiscursussen in de FAQ van dit subforum) en kijk eens wat verder dan je schijf groot is ;)

Verder raad ik je ook aan om de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) aandachtig door te nemen, aangezien dit de tweede maal is dat je goed de plank misslaat qua het gebruik van GoT B)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.