[bug] Nieuwste nieuws --> reacties te breed

Pagina: 1
Acties:

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
De laatste paar dagen viel mij op dat, bij het frontpage-nieuws, het gedeelte waar de reacties staan te breed is. Na een paar keer denken dat het wel over zou gaan, begon ik me toch af te vragen of er echt iets niet klopte. Het komt dus niet altijd voor. Het komt alléén voor bij het nieuwste nieuws-item (:P).

Dit probleem heb ik alleen in Mozilla (1.3), IE doet het wel gewoon goed.

Het ziet er dus als volgt uit:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ludo.vandenboom/tnetbug.jpg

Nou maar hopen dat dit niet al honderd keer eerder is gemeld, heb in ieder geval niks kunnen vinden ;)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:26

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dit is een Mozilla 1.3 bug.

• ludo
Femme schreef op 17 May 2003 @ 18:11:
Dit is een Mozilla 1.3 bug.
Oh, okee. Maar waar ligt dat dan aan? Dat hij het dus alleen bij dat eerste item fout doet? Want als het op die andere pagina's toch goed gaat, waarom bij die eerste dan niet?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het gaat in al het nieuws verkeerd en het ligt aan Mozilla 1.3, als je bijvoorbeeld 1.4b gebruikt gaat het wel weer goed. Waar het aan ligt weet ik ook niet, maar misschien Femme wel?

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Het is iig in de CVS van Mozilla er al uit. Ook de Mightly's van Phoenix/Firebird hebben er al tijden geen last meer van :).

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• ludo
Harm schreef op 17 May 2003 @ 19:02:
Het gaat in al het nieuws verkeerd en het ligt aan Mozilla 1.3, als je bijvoorbeeld 1.4b gebruikt gaat het wel weer goed. Waar het aan ligt weet ik ook niet, maar misschien Femme wel?
Bij mij gaat het dus niet in al het nieuws verkeerd, dat is het vreemde. Echt alléén het eerste nieuws-item. Het maakt niet uit of ik de browser opnieuw opstart, en dan eerst naar een ander nieuws-item kijk (niet de eerste dus). Het probleem 'schuift' dus ook echt op. Nieuw nieuws-item: dan zit daar het probleem in, en het tweede item is dan wel gewoon goed.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
In alle gevallen ligt het dus aan Mozilla en kan Tweakers.net er weinig aan doen. Als je van het probleem af wil kan je Mozilla 1.4b proberen aangezien het daar wel in goed gaat. :)

• ludo
Harm schreef op 17 May 2003 @ 19:14:
In alle gevallen ligt het dus aan Mozilla en kan Tweakers.net er weinig aan doen. Als je van het probleem af wil kan je Mozilla 1.4b proberen aangezien het daar wel in goed gaat. :)
Jaja, dat zeggen ze allemaal ;) Maar ik ben gewoon benieuwd wat er foutgaat.
En Mozilla 1.4b gaf me de laatste keer nog iets te veel problemen, dus dan moet ik maar even met die bug leren leven ;)

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-03 14:57

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Het enige verschil dat ik zo snel kan verzinnen tussen het nieuwste bericht en alle andere: bij het nieuwste bericht staat geen link naar het volgende bericht, bij de rest wel. Mijn wilde gok is dat daardoor het printicoontje iets anders geplaatst wordt (meer naar rechts) en dat er daarom een extra wit stuk is :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Pagina: 1