HCC - Veel prijsverschil vrijdag - zondag ?

Pagina: 1
Acties:

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 14:17

The-Force

Mashup MasterKing

Topicstarter
Ik wil een aantal dingen kopen op de HCC.
Zondag is het altijd ontwijs druk. Nou ben ik in de gelegenheid om vrijdag te gaan, maar is het op zondag allemaal niet stukken goedkoper dan vrijdag? Of zou het niet veel uitmaken en moet ik lekker gewoon vrijdag gaan....

https://www.youtube.com/@MashupMasterKing

Verwijderd

nou, je moet je niet zoveel voorstellen van die lage prijzen...maar op zondag is het inderdaad wel zo dat ze vaak met bodemprijzen (tegen 17.00 a 18.00) gaan beginnen omdat ze van hun troepjes afmoeten...maarja het kost zoveel energie extra he :)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ja, ze willen die dingen kwijt, dus kan je het best zondag gaan, doe ik oook namelijk :), gewon een beetje onderhandelen om rond sluitingstijd, misschien kan je nog heel goedkoop geheugen wegkapen :D

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 14:08

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

Zondag kan je afdingen en dat kan je wel eens een berg geld schelen. ik gaat daarom op vrijdag voor de dingen die ik echt wil en op zondag voor de dingenn die ik gewoon heeel goedkoop wil

• The-Force

The-Force

Mashup MasterKing

Topicstarter
Is het niet mogelijk dat als je lekker lang wacht op zondag dat je "miskleunt" ?
Of is die kans niet reeel

Verwijderd

Dat goedkoop valt ook wel weer mee. Ze halen hooguit een paar tientjes van een produkt af. :( Ze nemen de zooi gewoon weer mee naar de volgende beurs.
Vorig jaar tenminste en afdingen wou ook amper. Ze hebben een minimum prijs en daar moet je het mee doen, verwacht geen echte koopjes

• The-Force

The-Force

Mashup MasterKing

Topicstarter
Kan ik dus misschien beter gewoon vrijdag gaan. Waarschijnlijk ietsjes minder druk dan op zondag

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Vrijdags liggen de koopjes er nog!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:53

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Whehe, vrijdag waren op een aantal stands de mem-blokjes rond 14:00 al op... :) Dusse je kan beter snel zijn...

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

jah maar je maakt ook een hele grote kans dat wat je wil al weg is op zondag maar voor spelletjus ofzo kun je ut beste op zondag gaan

• Geert
  • Laatst online: 21-08 15:12
Op zaterdag 25 november 2000 11:39 schreef gvrdoezie het volgende:
jah maar je maakt ook een hele grote kans dat wat je wil al weg is op zondag maar voor spelletjus ofzo kun je ut beste op zondag gaan
dat denk jij maar

This message was sent from a galaxy far, far away.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Nou, je ziet het wel met het geheugen he. Gisteren was ik daar, het was echt zwaar druk bij de Norrod voor het geheugen (het leek wel of het voor niks was, maar ja, 149 piek voor 128 Mb dimmetje is ook nie veel :) )
Nu had ik gehoord dat powerline al naar 210 piek was gegaan per 128 Mb. Tsjah, de Mycom zal misschien ook wel vlug door het geheugen heen zijn. Dan is het ineens niet zo cheap meer.

Verwijderd

geheugen wordt met de dag duurder
verder zijn alle artikelen die "in trek" zijn toch al snel op
ik kon nergens een v7700 krijgen in ieder geval en ook harddiskjes en kt7raid was lastig...
ook afdingen gaat gewoon niet merk ik vaak... die gasten werken met standaard (bodem) marges, dus je kan wel zeiken, maar ze gaan je d'r niet harder door helpen :)
een verkoper by mycom liep zelfs weg bij me toen ik dat vroeg... stomme lul, maarja
je kan beter zondag vroeg gaan als je nog niet bent geweest denk ik...

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Geheugenprijzen: belachelijk. 128 MB de goedkopere zaken, Vrijdagochtend: 149,-. Vrijdagmiddag 165,-. Zaterdagochtend: 175,-. Zaterdagmiddag: 185,-. Morgen: $duur$

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:18

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb 't vandaag even bijgehouden. Hier en daar gingen de CPU's wat in prijs omlaag. Geheugen was uitverkocht of werd duurder. De rest bleef gelijk.

Op zondag werd er rond sluitingstijd wat met waardeloze dingen zoals speakertjes gesmeten en daar bleef 't ook bij.

Afgezien van een paar stunts zoals de repen van Norrod stelden de prijzen dus niet veel voor.

Verwijderd

Nou dat geheugen dat vrijdag 149,- was (128 mb) was vandaag (zondag) of uitverkocht, of boven de 200 piek.
Gelukkig was er nog computerland, daar had ik er nog eentje voor 199,- >:)
Pagina: 1