Toon posts:

muziek wma file extensie veranderen naar mp3 ??

Pagina: 1
Acties:
  • 331 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een muziek nummer dat oorspronkelijk een mp3 file is.
ik wil het omzetten naar eem file om op cd te branden voor in de huiskamer cd speler.
Nu kan ik hem niet omzetten om dat het een wma extensie heeft.
Als ik hem rename naar een mp3 extensie dan doet het helemaal niets meer.
hoe kan ik het veranderen??

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Met een audio.converter!!!! Maar een brander moet ook normaal gesproken een wma file kunnen branden! Welke brand-programma gebruik jij? Hier een link naar een audioconvert programma maar het is wel een trial! Link= http://www.rmbsoft.com/ge...t98.com/programs/ac21.exe

als het niet werkt kun je gewoon in goole audio converter intypen en je krijgt een HELE lijst!

Suc6

[ Voor 18% gewijzigd door serhat op 17-05-2003 16:34 ]

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
serhat schreef op 17 May 2003 @ 16:33:
Met een audio.converter!!!! Maar een brander moet ook normaal gesproken een wma file kunnen branden! Welke brand-programma gebruik jij? Hier een link naar een audioconvert programma maar het is wel een trial! Link= http://www.rmbsoft.com/ge...t98.com/programs/ac21.exe

als het niet werkt kun je gewoon in goole audio converter intypen en je krijgt een HELE lijst!

Suc6
Ik gebruik op het ogenblik de allernieuwste nero 55100 maar die loopt een beetje te klooien.
De file is oorspronkelijk een mp3 van 5,34 mb die wil ik omzetten naar een gewoon audio file dan moet het ongeveer 40 mb worden.
Maar het probleem is dat de file een wma extensie heeft wat ik blijkbaar niet kan veranderen.

Verwijderd

nero heeft gewoon support voor MP3 en je kan van hun site ook een update downloaden waardoor je ook WMA direct naar audio cd kan branden

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 16:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 16:41:
nero heeft gewoon support voor MP3 en je kan van hun site ook een update downloaden waardoor je ook WMA direct naar audio cd kan branden

Ja dat weet ik maar, maar het is oorspronkelijk een mp3 wat perongeluk een wma extensie heeft gekregen.
En nu kan ik dat niet meer veranderen in een mp3 extensie, zodat ik het kan omzetten naar een audio bestand voor op de gewone huis tuin en keuken cd speler.

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 20:53
Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 16:44:
[...]

Ja dat weet ik maar, maar het is oorspronkelijk een mp3 wat perongeluk een wma extensie heeft gekregen.
En nu kan ik dat niet meer veranderen in een mp3 extensie, zodat ik het kan omzetten naar een audio bestand voor op de gewone huis tuin en keuken cd speler.
hoezo kun je die extensie niet veranderen? Moet je gewoon alle extensies weergeven aanzetten onder extra-mapopties (bij XP, bij andere geloof ik via beeld, opties)

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:54

-Stef-

Slainthe!

Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 16:37:
[...]

Ik gebruik op het ogenblik de allernieuwste nero 55100 maar die loopt een beetje te klooien.
Nero is niet degene die hier loopt te klooien hoor.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Verwijderd

Topicstarter
-Stef- schreef op 17 mei 2003 @ 17:36:
[...]

Nero is niet degene die hier loopt te klooien hoor.
Ja het lijkt wel of ik het ben.
Maar ik heb normaal geen last, en nu een oudere nero geprobeerd die doet het beter.
Mischien is het wel mijn brander Yamaha 6/4/16.
Kan het zijn dat de laser vuil is ofzo?

Verwijderd

check je sign

Cardexpert golden sampel Geforce 2 MX

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 mei 2003 @ 20:08:
check je sign

Cardexpert golden sampel Geforce 2 MX
Heel oplettend van je.

Maar heb je veentueel ook een oplossing voor mijn probleem?
Pagina: 1