Gisteren wilde ik mijn computer opstarten, maar ik kreeg de melding ongeldige systeemdiskette. Ook leek de BIOS nogal in de war. Hij bleef steeds doorgaan met het geheugen controleren tot ik het afbrak. Ik heb toen de BIOS gereset en opnieuw ingesteld en toen was dit probleem opgelost, maar ik kreeg nog steeds de melding ongeldige systeemdiskette. Ik heb mijn computer opgestart met de windows 98 cd-rom en geprobeerd windows opnieuw te installeren. De installatie loopt echter in het begin vast. Ik heb mijn harde schijf geformatteerd, en het opnieuw geprobeerd maar hij liep nog steeds vast. Toen heb ik met fdisk alle partities verwijderd, opnieuw aangemaakt en de schijf weer opnieuw geformatteerd maar dit hielp nog steeds niet. Ik krijg mijn computer dus niet opnieuw geinstalleerd.
Iemand een idee waar dit door komt? Zou het misschien een virus kunnen zijn in de bootsector van de harde schijf?
Iemand een idee waar dit door komt? Zou het misschien een virus kunnen zijn in de bootsector van de harde schijf?