Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 14:56:
Zonder ergens te veel op in te gaan: Ik wist niet dat mijn reactie zoveel reacties zou veroorzaken, en wanneer je in sem wilt melden dat ik, toen ik 16 was, een bal tegen kat aan schopte veel succes. Katten zijn voor veel mensen een ergenis; als ik een kat in mijn tuin zie dan pak ik of een glas water of ik probeer hem weer met een bal te raken (wat alleen toen lukte). Je hoeft verder echt niet dit topic te gaan verkloten om maar op mij te blijven reageren en daardoor steeds offtopic te gaan immers daar is dit topic niet voor.
Ik had niet van te voren kunnen bedenken dat er zo heftig gereageerd zou worden op mijn ontopic post, simpel weg omdat ik me niet in kan leven in de mensen die de daar op volgende ,en in mijn ogen soms absurde, reacties hebben geplaatst. Om dan vervolgens te suggeren dat ik een troll plaats omdat ik niet genoeg moeite heb gedaan om me in hun "extreeme"gedachtengang te verplaatsen vindt ik dus te ver gaan.Dido reageerde op 17 May 2003 @ 15:22:
Je had van te voren kunnen verzinnen dat er reactie op ziou komen, sterker nog, dat had je moeten bedenken. En dus was jou eerste post een troll.
Verder mag je van mij met water gooien naar een kat wat je wilt, maar als ik je ooit met een bal of welk ander voorwerp dan ook een serieuze poging zie doen een kat fysiek kwaad te doen is die kat het mninste van je problemen.
Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 14:56:
Dit topic gaat over iemand die zich afvraagt of hij wel een kat kan opsluiten en de gehele dag alleen kan laten. Zo dat hij, de eigenaar, s'avond even plezier van zijn kat kan hebben.
En dan ben ik de dierenbeul....
Juist niet, een dier moet van zijn vrijheid genieten als deze dan door een mens van zijn moeder wordt afgepakt moet er tenminste aandacht tegen over staan, de topic starter kan dat niet bieden en heeft dus volgens mij geen diervriendelijk toekomst voor het arme beestje in gedachten hoe goed bedoeld dan ook.Dido reageerde op 17 May 2003 @ 15:22:
Een erg kort-door de bocht insinuatie. Ik raad je met klem aan een andere topic te zoeken waar je je ei kwijt kunt.
Dit was dus ook het onderwerp van mij tweede reactie en daarom ook de reden waarom ik het vervolg in LA plaats.Dido reageerde op 17 May 2003 @ 15:22:
<font color=blue>Gelieve niet meer te reageren op de posts van Rutger extreme in deze thread.</font>
In andere topics wordt ik er zelfs al lastig mee gevallen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 16:24 ]