[Kazaa] Kazaa Lite++ maakt MB's aan

Pagina: 1
Acties:

• Tritonius
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11-2020
Ik gebruik Kazaa Lite ++. Daarbij heb ik iets in in het register veranderd zodat kazaa meer resultaten vind. Als ik aan het downloaden ben, krijg ik steeds minder ruimte op de c schijf terwijl ik mijn gedownloade bestanden op een andere partitie neerzet. Ik heb veel mb's staan in mijn Temporary Internet Files terwijl er niets - of niet zoveel instaat! Regelmatig leeg ik die map maar de MB's blijven erin staan.

Wat kan ik daaraan doen?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Heb je hidden files en protected files wel laten zien? Het zou kunnen dat de temp. files hidden zijn :)

en kan het niet toevallig systeemherstel van WinXP of ME zijn, dat de ruimte opslurpt?

Verwijderd

zijn het je niet je incompleet downloads....??

• Tritonius
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11-2020
Ik heb de hidden files wel aangezet. De protected files zou ik even moeten kijken. Die zit neem ik aan ook bij de mapopties in Windows XP?

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ja in de mapopties en stel je systeemherstel op minder MB's of doe hem gewoon dicht! Dat slurpt ook MB's!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ja, dat zit ook onder mapopties. En systeemherstel kan je of integraal instellen of per partitie, waardoor er bijvoorbeeld op je spellen partitie niet hersteld wordt (wat natuurlijk wel voordelig is). Als je hem instelt op 5% is dat meestal meer dan voldoende (200MB op een 40GB schijf), en worden te oude restore points volgens mij gewoon gedelete :)
Pagina: 1