Toon posts:

Hertzinger isp wie heeft ook problemen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sinds september internet via satteliet . geen andere mogelijkheden dus moet je wat.
eerste 2 maanden aren geweldig.
daarna zijn zowel de service als de verbinding erg slecht geworden.
off time in een maand gemiddelt 7 dagen.
helpdesk..? beneden de maat ?
adminiatratie ? niet op orde .
voorbeeld 30-8 wordt het abonnements geld automatisch afgeboekt ?
volgend de isp heb ik het dezelfde dag terug laten boeken ? resultaat verbinding geblokkeerd en 7 dagen geen internet. wel afgelopen maandag weer gelebelt . wat hoor je dan ? of ik maar over wil maken dna sluiten we u zsm weer aan.
vrijdag middag weer aangesloten. wat blijkt wel down verbinding maar geen up
reslutaat ? internetten gaat soms mailen icq en msn niet.
problemen zijn er nu 6 maanden. ik zie geen oplossing .
zijn er geen regels waar een isp zich aan moet houden...?
aangezien er geen kabel of addsl hier mogelijk is moet je wat en heb ik het enige alternatief gekozen wat er was. satteliet internet via hertzinger.
94 euro ex per maand , 2500 euro voor de hardware.

wie weet raad ?

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 23:45

tweakerbee

dus..?

Denk dat je ze maar even een aangetekende brief moet sturen. Vervolgens hopen dat ze actie ondernemen, zoniet dan nog een keer een aangetekende brief sturen waarin je ze verteld dat je het geregeld wilt hebben en dat je anders de consumentenbond erbij sleept. Doen ze dan weer niks dan kun je de consumentenbond inschakelen, die weten vaak wel raad met dergelijke wanprestaties van bedrijven.

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

Ik heb Hertzinger ooit een keer, voordat ik ADSL had, om informatie gevraagd, maar zelfs dat bleek al moeilijk voor ze. Naar drie mailtjes nog geen reactie.