ik ben het volgende aan het programmeren:
ik heb 3 panels met in panel 1 een datagrid die gegevens uit me db ophaalt. 2e panel is een login en na het inloggen moet panel 3 weergegeven worden met daarin een datagrid met edit/delete properties.
wat is het probleem: na inloggen moet panel 1 niet zichtbaar zijn en panel 3 wel...maar alleen panel 1 blijft zichtbaar....hoe kan ik dit oplossen?
stukje code:
ik heb 3 panels met in panel 1 een datagrid die gegevens uit me db ophaalt. 2e panel is een login en na het inloggen moet panel 3 weergegeven worden met daarin een datagrid met edit/delete properties.
wat is het probleem: na inloggen moet panel 1 niet zichtbaar zijn en panel 3 wel...maar alleen panel 1 blijft zichtbaar....hoe kan ik dit oplossen?
stukje code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| private void authenticate_user(string gebruiker, string paswoord)
{
OleDbConnection myConnection = new OleDbConnection("Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source=C:\\Inetpub\\wwwroot\\Marquette\\bin\\marquette.mdb" );
myConnection.Open();
OleDbCommand aCommand = new OleDbCommand("SELECT gebruiker FROM login WHERE gebruiker = '"+ tbGebruiker +"' AND paswoord = '"+ tbPaswoord +"'", myConnection);
try
{
OleDbDataReader aReader = aCommand.ExecuteReader();
while(aReader.Read())
{
Session.Add("authenticated_user",aReader["gebruiker"].ToString());
//PanelNieuws.Visible = false;
PanelAdmin.Visible = true;
DoAdmin(); |