Hey,
even een vraagje. Ik probeer het volgende form te genereren met variabelen. Het is de bedoeling dat het ID van de geselecteerde persoon meegegeven wordt naar de volgende PHP. De tabel zelf komt al netjes uit de form. Ik kan al een persoon selecteren, echter zodra ik op "wijzigen medewerker" druk, komt er achter de php file enkel "?id=" te staan, zonder nummer....
Dit is de code tot zover:
Kan iemand mij verder helpen. Thnx alvast
even een vraagje. Ik probeer het volgende form te genereren met variabelen. Het is de bedoeling dat het ID van de geselecteerde persoon meegegeven wordt naar de volgende PHP. De tabel zelf komt al netjes uit de form. Ik kan al een persoon selecteren, echter zodra ik op "wijzigen medewerker" druk, komt er achter de php file enkel "?id=" te staan, zonder nummer....
Dit is de code tot zover:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| $sql = "SELECT id, voornaam, tussenvoegsel, naam FROM medewerkers ORDER BY naam ASC"; $result = mysql_query($sql) or die('Unable to execute query'); echo "<FORM ACTION='medewerker_wijzigen.php?id=$id' METHOD='post'>"; echo "Medewerkers: <select name='$id'>"; while ($row = mysql_fetch_array($result)) { echo "<option value=\"{$row['id']}\">{$row['id']} - {$row['voornaam']} {$row['tussenvoegsel']} {$row['naam']}</option>"; } echo "</select>"; echo "<INPUT TYPE=submit VALUE='Wijzig gegevens medewerker'>"; echo "</form>"; |
Kan iemand mij verder helpen. Thnx alvast