Ik ben sinds vandaag weer even terug in de tijd en bezig om een PII-233 met 32 MB en Windows 98 Tweede Editie in te richten. Ik zou nu graag willen zien hoeveel geheugen alle draaiende programma's gebruiken, net zoals je dat in Windows 2000 kunt zien via CTRL+ALT+DELETE -> Task Manager -> Processes. Op deze manier wil ik erachter komen of een aantal "handige" programmaatjes de hoeveelheid geheugen die ze gebruiken wel waard zijn. Zoiets dus:

Ik heb al via Google en via de GOT-search gezocht, maar programma's als statbar, winbar, Proces Explorer (van Sysinternals) laten allemaal alleen de totale hoeveelheid vrij/gebruikt geheugen zien.
Ik heb ook al geprobeerd om taskmgr.exe van Windows 2000 onder Windows 98 te draaien, maar dit lukt niet.
Wie weet welk programmaatje dit kan? Bij voorkeur een zelfstandige .exe, zodat er niets geïnstalleerd hoeft te worden.

Ik heb al via Google en via de GOT-search gezocht, maar programma's als statbar, winbar, Proces Explorer (van Sysinternals) laten allemaal alleen de totale hoeveelheid vrij/gebruikt geheugen zien.
Ik heb ook al geprobeerd om taskmgr.exe van Windows 2000 onder Windows 98 te draaien, maar dit lukt niet.
Wie weet welk programmaatje dit kan? Bij voorkeur een zelfstandige .exe, zodat er niets geïnstalleerd hoeft te worden.
[ Voor 15% gewijzigd door Arnaud op 04-04-2004 19:41 . Reden: Plaatje toegevoegd en url aangepast ]