OS, Windows 7, Mobo, Asus A8N-E, Ram 2 Gb, Modem, Vigor 2600, DVD, Aopen 16/48, CD-Riter, Plextor PX-760A, Graph.Card, Asus N66GT, Printer, Brother 2030, Scanner, HP 3800, HD Prim. S-Ata 200 Gb., HD Sec. 60 Gb.
Nooit echt storingen, vroeger wel is problemen met de mailserver maar voor de rest werkt het ok
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
en tja, over die limieten.
Het is nog even afwachten hoe ze daar precies mee omgaan en wanneer je een waarschuwing gaat krijgen....
Maar hier zou ik mijn keuze niet vanaf laten hangen want uiteindelijk zal elke provider hier zijn stappen tegen gaan ondernemen (excessief gebruik bedoel ik dan!)
Verwijderd
heb je ook gelijk in, heb xs4all gemailt en die zei dat de limiet die ze hanteren voor basic rond de 40gb ligt... en veel mensen zitten daar nog RUIM overheen... wat download je in vredesnaam allemaal als je per maand op 40+ GB uitkomt!Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 13:41:
Werkt prima hier...
en tja, over die limieten.
Het is nog even afwachten hoe ze daar precies mee omgaan en wanneer je een waarschuwing gaat krijgen....
Maar hier zou ik mijn keuze niet vanaf laten hangen want uiteindelijk zal elke provider hier zijn stappen tegen gaan ondernemen (excessief gebruik bedoel ik dan!)
Verwijderd
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Streaming radio/video, Dvd-r images, Iso's films enz..... Ik wil hiermee niet zeggen dat ik het helemaal goedkeur hoorVerwijderd schreef op 17 mei 2003 @ 13:45:
[...]
heb je ook gelijk in, heb xs4all gemailt en die zei dat de limiet die ze hanteren voor basic rond de 40gb ligt... en veel mensen zitten daar nog RUIM overheen... wat download je in vredesnaam allemaal als je per maand op 40+ GB uitkomt!
ook die hulp nummer slaat nergens op die mensen die daar zitten weten nergens wat af, en zeker minimaal 30 min w8en, tikt lekker aan
owjah dat kut tijdschrift blablatotaal, heb je ook niets aan kut blad
Ben nog aan het w8en op een leuke aanbieding van cistron 100 kb down 50 up
[ Voor 30% gewijzigd door Hellie112 op 17-05-2003 23:49 ]
Dat van het dataverkeer is wel genaaid. Ik hoop dat ze er niet moeilijk over gaan doen.
Hier nog een linkje waar alle storingen te zien zijn.
Verwijderd
Evt. met (hardware) router?
Ben benieuwd
Wat ik zo vreemd vind bij de Nederlandse hosters is dat ze zo zuinig zijn met de traffic waarom zitten ze zo te knijpen met de bandbreedte en de snelheid. Als je in het buitenland kijkt dan zit men dus echt onbeperkt te internetten en dan ook nog eens met een lijn waar je echt "U" tegen zegt. Neem Belgacom in belgië, een downstream van 3 MB, niet dat je daar nu feitelijk iets aan hebt als je enkel websites bezoekt, maartoch, leuk als je veel grote bestanden download. Wat ik dan weer vreemd vind is die 10GB die ze als limiet hebben vervolgens kost elke 5GB 5 euro.
Is het dan zo moeilijk om bijvoorbeeld te zeggen: 3 MB down, 128 Kbps up, en onbeperkt downloaden? Je zegt toch ook niet bij de televisie dat je voor het aantal uren dat je TV kijkt moet betalen? Waarom zou je dat wel moeten als je bijvoorbeeld streaming radio wilt luisteren? Of Streaming TV wilt bekijken?
Ik zie overigens bij Belgacom wel een 0800 nummer staan voor de Technische Dienst. Daar kunnen de Providers hier in Nederland nog wat van leren; als er hier iets is hang je eerst 10 minuten in de wacht op een nummer van 75 eurocent per minuut. Zeg nu zelf, technische dienst moet een service zijn en als de provider alles goed voor elkaar heeft dan hoeft men ook niet te bellen.
[ Voor 17% gewijzigd door Gerwin op 18-05-2003 03:39 ]
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Ik lees dat nu net en zie:tvelferen schreef op 17 May 2003 @ 23:58:
Ik heb gemengde gevoelens bij HCC. Ligt af en toe wel eens eruit maar nooit echt lang.
Dat van het dataverkeer is wel genaaid. Ik hoop dat ze er niet moeilijk over gaan doen.
Hier nog een linkje waar alle storingen te zien zijn.
WTF is Pro8?Omschrijving: Er is momenteel een Pro8 storing in de uplink. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om internetverkeer te genereren, zoals bijvoorbeeld internetpagina's bekijken en uw e-mail ontvangen/verzenden.
Volgensmij kun je hier (door een beetje te zoeken) prima zelf uit komenAble schreef op 17 mei 2003 @ 13:23:
Zeer binnenkort kan ik adsl internetten met een alcatel ethernet modem ( geen usb) met een hcc adsl abonn.
Mag ik enkele ervaringen van jullie vernemen
Bij voorbaat dank.
Dit topic is gesloten.
![]()