Ik had een vraag over passieve koeling van het geheugen, ik heb zelf de ti4800se van asus (type 9480) een heel goede kaart, maar met 1 nadeel er zit een goede koeler op de processor, maar niet op het geheugen (en bij de meeste andere merken zit dat bij de 4800 juist wel
, ECHT weer asus om dat niet te doen, beetje lullig vind ik het eerlijk gezegd, maar goed... dat is niet de vraag.
er zit trouwens 3.6ns geheugen op va infinion
ik heb nu bij alternate van deze koelers gezien voor €1.50 p stuk

heeft het een beetje zin deze aan te schaffen? of is het niet zo van belang om het geheugen te koelen???
er zitten trouwens speciale stikkers op zodat je ze simpel kan bevestigen, zou dat denk je makkelijk weer te verwijderen zijn? want stel dat je een probleem in de toekomst hebt, en die koelers zitten erop, krijg je dalijk weer het verhaal van JAAAAAA maar je zal wel lekker hebben zitten klokken.
er zit trouwens 3.6ns geheugen op va infinion
ik heb nu bij alternate van deze koelers gezien voor €1.50 p stuk

heeft het een beetje zin deze aan te schaffen? of is het niet zo van belang om het geheugen te koelen???
er zitten trouwens speciale stikkers op zodat je ze simpel kan bevestigen, zou dat denk je makkelijk weer te verwijderen zijn? want stel dat je een probleem in de toekomst hebt, en die koelers zitten erop, krijg je dalijk weer het verhaal van JAAAAAA maar je zal wel lekker hebben zitten klokken.