winamp 3 eerste nummer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
ik heb mn winamp 3 op shuffle staan, en erger me er rot aan dat ie steeds bij het eerste nummer begint (4 non blondes- whats up :P)

kan ik nix instellen (desnoods plugin) waardoor het eerste nummer willekeurig is, of mooier zelfs, het eerste nummer dat nummer is waar ik hem vorige keer afsloot (dus dat ie weer verder gaat)

zoeken op got bracht me naar onbeantwoorde topics en bij de plugins op winamp kon ik nix vinden..

navolging op topics als:
[rml][ Winamp]Shuffle start altijd bij 't eerste nummer?[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07
Flikker nou gewoon die 3 eraf, 3 is in elk opzicht slechter dan 2, dus los het probleem bij de bron op.

Is net zoals mensen die zich afvragen hoe ze kunnen zorgen dat MSN er niet regelmatig uitknalt (afmelden zonder dat je dat zelf merkt, maar voor anderen ben jij offline). Ook simpel, gewoon dit *** MSN 5 eraf smijten...

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:39
DKasemier schreef op 17 mei 2003 @ 12:45:
Flikker nou gewoon die 3 eraf, 3 is in elk opzicht slechter dan 2, dus los het probleem bij de bron op.

Is net zoals mensen die zich afvragen hoe ze kunnen zorgen dat MSN er niet regelmatig uitknalt (afmelden zonder dat je dat zelf merkt, maar voor anderen ben jij offline). Ook simpel, gewoon dit *** MSN 5 eraf smijten...
waar slaat dit nou weer op? als je niet normaal een hulpvaardige reply kan geven reply dan gewoon niet

@ ts in het topic "winamp vs winmedia player" ofzow stond een winamp plugin die precies doet wat jij wil, hij gaat verder waar je hem afgesloten had, kweet alleen niet of dit een 2.xx of een 3.xx plugin was, moet je ff dat topic doorkijken, was maar 4 paginas ofzow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan de shuffle als het ware bepalen. Bij preferences zit ergens een schuifbalk. Maar wat DKasemier, wellicht wat ongenuanceerd, zegt is wel waar. Winamp3 is een blamage. Alleen het algoritme gebruikt voor de shuffle schijnt in 3 beter te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07
Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 12:57:
Je kan de shuffle als het ware bepalen. Bij preferences zit ergens een schuifbalk. Maar wat DKasemier, wellicht wat ongenuanceerd, zegt is wel waar. Winamp3 is een blamage. Alleen het algoritme gebruikt voor de shuffle schijnt in 3 beter te zijn...
oja, je kon met shuffle instellen "hoeveel" hij shuffeled, dan gaat hij dus shuffelend je hele lijst af (eigenlijk heel simpel, shuffle laag slaat hij bijvoorbeeld willekeurig 0-1 of 2 nummers over, shuffle hoog bijvoorbeeld willekeurig 0-20.) Maar ja, uit die feature komt dus ook deze bug tevoorschijn :)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
thnx

heb thnx to keyword resume die ik in die topic die bolleh noemde http://www.winamp.com/com...AAAARCZY?rOT=C&rOI=124460 gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
Playlist Guardian heet het

bovenstaande link werkt niet echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
maar winamp 2.91 doet dat standaard :P naja..

[ Voor 4% gewijzigd door corné op 17-05-2003 14:02 ]

Pagina: 1