Bij eerdere versies van Kazaa Lite had je een programma, autosearchmore dat voor je bij een zoekopdracht steeds naar meer zocht. Dus niet bij het downloaden search for more sources. Alleen bij de nieuwe versies zit dit er standaard niet meer bij. En als je het programma er los bij opstart dan werkt het niet. Kent iemand misschien een soortgelijk programma.
is ook niet zo gek als je je bedenkt dat voor een load dat kost op de kazaa servers als iedereen als een gek search more aanvinkt
Maar je kunt toch gewoon de speedup tool gebruiken om meer sources te vinden?
btw ik heb hem gister gedownload en bij mij zit het er nog steeds in hoor
Bij Kazaa Lite install kun je opgeven welke onderdelen je wil installeren, hier zit ook 'speed-up' tussen om meer bronnen te zoeken tijdens het downloaden..
De auto search more optie zit gewoon standaard in Kazaa Lite boven de searchbox..
De auto search more optie zit gewoon standaard in Kazaa Lite boven de searchbox..
je hebt waarschijnlijk een kazaa lite versie zonder de K++ extention. op http://www.k-lite.tk/ kan je die versie wel vinden.
"May our framerates be high and our temperatures low."
Ik geloof maar ik weet niet zeker dat wat jij zegt niet echt van toepassing is aangezien kazaa geen centrale server heeft. Iedereen kan server zijn indien hij of zij suprenode aanvinkt. Vervolgens uploaden mensen een lijstje met nummers die hun hebben. De zoekresultaten worden bij zo'n gebruiker uitgevoerd waarna er een verbinding wordt gemaakt met de gebruiker die de daadwerkelijke file op zijn pc heeft staan. Ik heb het idee dat search for more sources alleen op dezelfde supernode zoekt als waar jij jouw originele file ook vandaan download. Als je tijdens het zoeken op search more sources klikt wordt de zoekactie op een compleet andere supernode uitgevoerd. Je verspreid je belasting, natuurlijk is het wel een extra belasting. Maar zo groot is die niet. Bovenstaande verhaal ben ik zelf niet helemaal zeker, dus als ik er langs zit zeg het. Heb ik het goed zeg het dan ookYT-Croc schreef op 17 mei 2003 @ 12:36:
is ook niet zo gek als je je bedenkt dat voor een load dat kost op de kazaa servers als iedereen als een gek search more aanvinktMaar je kunt toch gewoon de speedup tool gebruiken om meer sources te vinden?
Auto Search More is gewoon een optie in KaZaA Lite K++ editie zit zoals naimed hiervoor al heeft gezegt.
Sometimes human's are...
Jah, dat klopt. Die zit er bij mij ook in. Maar nou ben ik opzoek naar een tool die automatisch iedere keer als het ware op die knop drukt voor je. Vroeger had je daar zo'n exe file autosearchmore.exe voor. Maar die werkt tegenwoordig niet meer met de nieuwe versies.
dat zit boven je searchbox voortaan!cyspoz schreef op 17 mei 2003 @ 12:56:
Jah, dat klopt. Die zit er bij mij ook in. Maar nou ben ik opzoek naar een tool die automatisch iedere keer als het ware op die knop drukt voor je. Vroeger had je daar zo'n exe file autosearchmore.exe voor. Maar die werkt tegenwoordig niet meer met de nieuwe versies.
Verwijderd
In de nieuwe versie zit die exe als het ware geintegreerd in het programma (als een dll file).
Kwestie van aanvinken en alles wordt voor je gedaan.
Ehh ik heb niks boven mijn searchbox staan. En ik zal maar meteen even mijn versie noteren:
Kazaalite version: 2.1.0
K++ Version: 2.0.3
Build Number 3
Kazaalite version: 2.1.0
K++ Version: 2.0.3
Build Number 3
Dat is inderdaad wat Kazaa altijd heeft beweerd in diverse rechtszaken, dat ze geen centrale server hebben en hierdoor ook geen gebruikers af konden sluiten. De tijd heeft ons echter geleerd dat ze die rechter mooi voor de gek hebben gehouden en dat ze wel degelijk gebruikers centraal geregeld kunnen afsluiten. Denk aan de Morpheus gebruikers. Dat ze geen centrale server hebben daar geloof ik niet zo in, al zal de load inderdaad wel verdeeld worden over die supernodes.cyspoz schreef op 17 May 2003 @ 12:49:
[...]
Ik geloof maar ik weet niet zeker dat wat jij zegt niet echt van toepassing is aangezien kazaa geen centrale server heeft. Iedereen kan server zijn indien hij of zij suprenode aanvinkt. Vervolgens uploaden mensen een lijstje met nummers die hun hebben. De zoekresultaten worden bij zo'n gebruiker uitgevoerd waarna er een verbinding wordt gemaakt met de gebruiker die de daadwerkelijke file op zijn pc heeft staan. Ik heb het idee dat search for more sources alleen op dezelfde supernode zoekt als waar jij jouw originele file ook vandaan download. Als je tijdens het zoeken op search more sources klikt wordt de zoekactie op een compleet andere supernode uitgevoerd. Je verspreid je belasting, natuurlijk is het wel een extra belasting. Maar zo groot is die niet. Bovenstaande verhaal ben ik zelf niet helemaal zeker, dus als ik er langs zit zeg het. Heb ik het goed zeg het dan ook
Ik heb trouwens gewoon die zoekoptie in mijn pas gedownloade Kazaa Lite K++
[ Voor 3% gewijzigd door Marzman op 17-05-2003 13:06 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Jah er is uiteindelijk een centrale server neem ik aan. Want jij moet wel weten als client waar jouw dichtsbijzijnde supernode is. Dus waarschijnlijk worden de supernodes bijgehouden op servers. Dat is iets wat ik zelf effe aanneem.
Er is altijd iets centraalscyspoz schreef op 17 mei 2003 @ 12:49:
[...]
Ik geloof maar ik weet niet zeker dat wat jij zegt niet echt van toepassing is aangezien kazaa geen centrale server heeft. Iedereen kan server zijn indien hij of zij suprenode aanvinkt. Vervolgens uploaden mensen een lijstje met nummers die hun hebben. De zoekresultaten worden bij zo'n gebruiker uitgevoerd waarna er een verbinding wordt gemaakt met de gebruiker die de daadwerkelijke file op zijn pc heeft staan. Ik heb het idee dat search for more sources alleen op dezelfde supernode zoekt als waar jij jouw originele file ook vandaan download. Als je tijdens het zoeken op search more sources klikt wordt de zoekactie op een compleet andere supernode uitgevoerd. Je verspreid je belasting, natuurlijk is het wel een extra belasting. Maar zo groot is die niet. Bovenstaande verhaal ben ik zelf niet helemaal zeker, dus als ik er langs zit zeg het. Heb ik het goed zeg het dan ook
welke versie heb jij dan?Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 13:00:
In de nieuwe versie zit die exe als het ware geintegreerd in het programma (als een dll file).
Ik heb KaZaA lite 2.1.0 ++ en daar zit dat ingebouwd (ook andere tools om avi's eerder te bekijken en dat soort zooi
).
tvw
Hmm jah die versie heb ik ook. Moet ik dan misschien de plugin speedup installeren? Ik gebruik nu DietKazaa.
Wil jij zeggen dat je dit niet hebt?
start je wel KaZaA via kpp.exe en dus niet KaZaA.exe?
start je wel KaZaA via kpp.exe en dus niet KaZaA.exe?
[ Voor 18% gewijzigd door OnTracK op 17-05-2003 14:11 ]
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Kijk, iemand die met de feiten komt. Ik start kazaa inderdaad met kpp.exe en heb geen auto search more option. Welke versie heb jij van kazaa en welke onderdelen heb jij dan geinstalleerd tijden de setup. Zou het misschien ook kunnen komen door DietKazaa dat ik die optie niet heb?
zie deze quote:cyspoz schreef op 17 May 2003 @ 14:00:
Hmm jah die versie heb ik ook. Moet ik dan misschien de plugin speedup installeren? Ik gebruik nu DietKazaa.
Dat is dus niet het antwoordautosearchmore dat voor je bij een zoekopdracht steeds naar meer zocht. Dus niet bij het downloaden search for more sources.
edit:
Hé! Dit was mijn 2000e post
Hé! Dit was mijn 2000e post
[ Voor 7% gewijzigd door creative8500 op 17-05-2003 14:51 ]
Ik zou gewoon alles ff uninstallen en KaZaA Lite opnieuw doen zónder Diet, dat heeft toch geen zin aangezien KaZaA Lite al geen SPyware meer heeft.
Als je nog actieve downloads hebt:
• uninstall
• start KaZaA, zet in je opties je download en shared folders goed.
• sluit KaZaA helemaal, dus ook in je systray
• start KaZaA weer, je downloads gaan weer verder
Als je nog actieve downloads hebt:
• uninstall
• start KaZaA, zet in je opties je download en shared folders goed.
• sluit KaZaA helemaal, dus ook in je systray
• start KaZaA weer, je downloads gaan weer verder
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Jah als je kazaa uninstalled laat hij de registry instellingen staan, of je kunt daar voor kiezen tijdens uninstallen. Dus je hoeft niets opnieuw in te stellen. Maar diet kazaa doet tijdens het downloaden wel more sources zoeken. Doet SpeedUp dat dan?
Probleem opgelost. Ik heb kazaa opnieuw geinstalleerd, over de huidige versie heen en nu is de optie auto search more wel beschikbaar. Tijdens de setup heb ik nu wel de tool speedup mee geinstalleerd. Het vreemde blijft wel dat ik die versie van kazaa al had maar om de één of andere reden de optie niet zichtbaar was. Of dat nou in de tool speedup zit, ik weet het niet. Het werkt in iedergeval, iedereen bedankt voor zijn reacties.
Probleem opgelost. Ik heb kazaa opnieuw geinstalleerd, over de huidige versie heen en nu is de optie auto search more wel beschikbaar. Tijdens de setup heb ik nu wel de tool speedup mee geinstalleerd. Het vreemde blijft wel dat ik die versie van kazaa al had maar om de één of andere reden de optie niet zichtbaar was. Of dat nou in de tool speedup zit, ik weet het niet. Het werkt in iedergeval, iedereen bedankt voor zijn reacties.
[ Voor 47% gewijzigd door cyspoz op 17-05-2003 16:36 . Reden: Oplossing gevonden ]
Verwijderd
Even een conclusie typen:
Kazaa Lite is perfect zonder Diet Kazaa, dus nóóit allebei gebruiken/installeren.
Kazaa Lite is perfect zonder Diet Kazaa, dus nóóit allebei gebruiken/installeren.
Verwijderd
Diet Kaza overschrijft het bestand cd_clint.dll en dat is nu juist je plugin (KL Extensions) die wordt gebruikt voor onder andere dat AutoSearchMore.
Geen Diet Kaza gebruiken dus, of de instructies lezen tijdens de installatie van Kazaa Lite.
Geen Diet Kaza gebruiken dus, of de instructies lezen tijdens de installatie van Kazaa Lite.
Pagina: 1