Waarom zit er bij nieuwe P4 2X koelpasta. De een is rood van kleur (Verpakking) en de ander blauw. Weet iemand welke ik waar moet gebruiken?
Misschien 2 componenten lijm 
Grapje
volgens mij moet je die gewoon gelijk matig aanbrengen op de cpu enzo. Ik krijg als het goed is ook binnen een paar dagen deze proc.
Grapje
zijn deze proc dan al te koop? ik zit er namelijk op te wachten... Maar wat vreemd dat er twee soorten bij zitten? ik assembleer zelf systemen enz in mijn bedrijf, bij de zwaardere p4's kreeg ik er altijd een soort artic silver bij van die silver troep in zo'n spuitje, maar bij de 2.4's zat dat er niet bij en zat er op de heatsink gewoon een beste plakker... Waarom er in vredensnaam nu 2 bij zitten? staat dat niet op de verpakking, of in dat blaadje wat je er bij krijgt?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
zal wel uit 2 componenten bestaan dus lekker mengen zou ik zeggen. bij xxlcases.nl verkopen ze ook 2 componenten pasta
Verwijderd
Take the red one and see how deep the rabit hole goes.ilovetechno schreef op 17 May 2003 @ 12:04:
Waarom zit er bij nieuwe P4 2X koelpasta. De een is rood van kleur (Verpakking) en de ander blauw. Weet iemand welke ik waar moet gebruiken?
[serieuse deel van mijn reactie]
Volgens mij maakt het opzich niet uit.
Maar bel anders effe de zaak op waar je het gekocht hebt, misschien weten die het met zekerheid te zeggen.
Ik heb ze gewoon gemengt. Erna het WC blok gemonteerd. Temps zijn redelijk
2 Damage: Ik heb hem bij Salland besteld. Wel een rpe order gedaan zon maand geleden
2 Damage: Ik heb hem bij Salland besteld. Wel een rpe order gedaan zon maand geleden
[ Voor 39% gewijzigd door ilovetechno op 17-05-2003 15:41 ]
Verwijderd
Das het mooie van Salland, ze zijn niet duur, hebben nieuwe dingen altijd vroeg.. en mijn voordeel. ik woon in Raalte waar ze zittenilovetechno schreef op 17 May 2003 @ 15:41:
Ik heb ze gewoon gemengt. Erna het WC blok gemonteerd. Temps zijn redelijk
Dus voor mij is het even om de hoek
Maargoed.. effe temps in de gaten houden en als het goed blijft zal het wel kloppen.
Zal wel een stunt zijn van intel i.v.m. the matrix
Pagina: 1