PC start niet meer op na extra RAM geheugen

Pagina: 1
Acties:

• WebRaider
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-02-2025

WebRaider

There's Always a way

Topicstarter
Mijn Pc start niet meer op. Ik heb donderdag 256Mb SDRAM bijgestoken (133Mhz). en vandaag kan ik mijn pc niet meer opstarten. Ik dacht direct aan de RAM's, dus heb ik na enkele keren proberen opstarten deze eruit gehaald. Maar nog steeds geen resultaat. Ik kan wel in veilige modus opstarten (af en toe). en daar heb ik al verschillende keren Systeemherstel gedaan. Eentje van gisteren en eentje van 9 mei.
Voor de rest, dit is mijn configuratie: P4 1.6GHz, 128Mb SDRAM (133Mhz), Hs:40Gb.

WebRaider

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Wat moeten we hier nou mee als we niet weten wat voor moederbord/chipset je hebt. Het belangerijkste laat je dus achterwege

/edit: wat bedoel jij trouwens met niet opstarten? Net zoals veel mensen denken dat 'geen beeld' betekent dat er links in de hoek start hoort te staan enzo... ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Glashelder op 17-05-2003 12:06 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-08 18:24
Misschien zijn allebij de reepjes wel brak. Download eens www.memtest86.com om je geheugen te testen :).

tvw

Verwijderd

Zie @ Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen & Dit graag lezen eer je een topic opent

Download www.memtest86.com om je geheugen te testen.
Reset je BIOS eens. :)

Meer info is welkom, inc. wat je allemaal hebt gedaan. Gebruik ook de http://search.gathering.tweakers.net/forum.php/find