Staat je numlock aan ofzo? probeer eens num lock aan en uit te zetten, en zoek eens in de settings
|>
Hey, dat heb ik ook. Ik heb het nog niet getest, maar het zou te maken kunnen hebben met een gamepad/racestuur/joystick die aan je PC hangt. trek die er eens uit?
do not underestimate the power of a sharp mz-700
Ik heb dit dus ook, joystick eruit gehaald -> geen effetct. Numlock uit -> geen effect.
Nog iemand suggesties?
Nog iemand suggesties?
edit:
na reboot / restart was het verholpen!
na reboot / restart was het verholpen!
[ Voor 24% gewijzigd door -Tibo- op 19-05-2003 20:24 ]
W= rennen naar voren
S= rennen naar achter
Het personage loopt dus standaard naar voren. De suggesties die hier staan hebben tot dusver nog niet gewerkt. Naja dan maar zo
S= rennen naar achter
Het personage loopt dus standaard naar voren. De suggesties die hier staan hebben tot dusver nog niet gewerkt. Naja dan maar zo
ja dit had ik ook.
ik had de joystick eruit gehaald, computer reboot gedaan.
toen was het goed bij mij.
Maar nu kan ik alleen maar rennen in het spel.
Hoe kan je gewoon lopen net zoals het eerst automatisch ging?
ik had de joystick eruit gehaald, computer reboot gedaan.
toen was het goed bij mij.
Maar nu kan ik alleen maar rennen in het spel.
Hoe kan je gewoon lopen net zoals het eerst automatisch ging?
Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter
Verwijderd
Alles heel leuk en aardig mar ik had het probleem eerst niet nu wel enne als hij blijft lopen kan je niet je sniper rifle gebruiken en die is nodig voor een paar missies. Dus tips moeten blijven komen
Het heeft echt te maken met de calibratie van een gamepad. Ook al heb je geen gamepad, kijk voor de zekerheid toch bij de instellingen via het Configuratiescherm of er niet toevallig, door Windows zelf?, een gamepad is geinstalleerd. Verwijder die en herstart ETM.
Pagina: 1