Toon posts:

leden van de koeien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HeyHo,

Zeg es kan ik ook ergens bekijken wie er allemaal lid is van de power cows, en krijgt men geen welkoms berichtje zodra men zich heeft aangemeld bij de Kracht Koeien ??

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

hier kan je zien wie er allemaal meedoen, en je krijgt geen welkomst berichtje van DPC ofzo, maar bij deze mag ik je namels geheel de DPC van harte welkom heten en ik zou zeggen: uitzetten die koeien!!!! :)

Mijn iRacing profiel

• Crack
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:17

Crack

...ehh.......Mooh?!?

Wereldrecord voor ChicaneLinacB90 Badges

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Collin bedoelt natuurlijk: "Aan laten staan die koeien!" :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat dacht ik al, ik zal de koekes even lekker laten grazen, heb ook nog even de client bij een collega geinstalleerd alleen deze hoef dat niet te weten, dus heb ik de screen output op 0 gezet, alleen heb ik dan nog dta icoontje in het op start menu, iemand een idee heo ik dat nog kna oplossen?

• MrCyber
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05-2018
Je kan hem als service installeren d.m.v. :

dnetc -install

daarna wel even een

dnetc -svcstart doen om de service te starten. En wel ff het dnetc proggie uit de opstarten halen :o) Anders start ie 2x op !

Verwijderd

Topicstarter
Als ik hem als service installeern start hij zich dan ook automatisch op elke keer?
KAn ik hem niet in de system ini of win ini zetten?

Verwijderd

Ik weet nog dat vroeger ...jaa vroeger die tijd geleden.. :)
hier een topic was over een onzichtbare koe planten op "je eigen" pc ...
ken niks vinden , iemand wel of nog weet hoe dat werkt?
en een soort proggie waar die koe verstopt in zit en als je die downt alles automatisch opstart en bla bla bla :) :) :) :) :P :P

Xeno
Pagina: 1