Een ouderwetse First Postert

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Deze kerel had eerst alleen dit staan:
Wow, dat is kw3l :)
En bij zijn edit heeft hij z'n typfout niet eens verbeterd in k3wl... |:( ;)

Gaarne deze op -1 houden dus.

[ Voor 9% gewijzigd door Superdeboer op 17-05-2003 01:54 ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Staan ook nog een paar onterechte +4 reacties in die ik ondertussen een trap naar beneden heb verkocht :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
ik heb deze post weer naar first post neergezet, hij stond op 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
Goed gezien /me Super. Aan dit soort dingen hebben we een broertje dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

hmm, het mag dan ergerlijk zijn,
maar met zijn opmerking dat direkt remote inloggen via SSH als root onlogisch is, heeft hij een goed punt, en de discussie die eruit voortvloeit is ook ontopic, dystopia en saintnightmare lijken hem erin gelijk te geven.

zo'n reactie op -1 houden is terecht als afstraffing van de user, maar onterecht tegenover alle andere bezoekers, omdat zij nu een discussie moeten missen omdat de poster niet geheel via de netiquette postte.
ik heb hem nog geen +1 gegeven, aangezien tegen elkaar in gaan modden op /16 onwenselijk lijkt, maar zou eigenlijk liever zien dat de user gemaild wordt met de opmerking dat zijn firstpost-poging gezien is en hij dat niet meer moet doen, en de post zelf gewoon weer terug op een nette +1 gebracht wordt.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je loopt achter, * RM-rf . Dat is namelijk al gebeurd ;).
Pagina: 1