Wanadoo cable eurodocsis

Pagina: 1
Acties:

• frankinator
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02-2023
Tweakers,

Mijn broer en ik hebben allebei een basic wanadoo cable abo' tje. En ook allebei een eurodocsis modem staan. Uiteraard is dit op verschillende locaties, we hebben geprobeerd login en passes aan elkaar t geven en dubbel in te bellen. Dit lukt. Is het echter ook mogelijk om die 2 actieve verbindingen dan te bundelen of iets dergelijks?
(zodat er daadwerkelijk met 2x basic gesurft kan worden voor de prijs van 1x?)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:42

momania

iPhone 30! Bam!

frankinator schreef op 17 May 2003 @ 01:18:
Tweakers,

Mijn broer en ik hebben allebei een basic wanadoo cable abo' tje. En ook allebei een eurodocsis modem staan. Uiteraard is dit op verschillende locaties, we hebben geprobeerd login en passes aan elkaar t geven en dubbel in te bellen. Dit lukt. Is het echter ook mogelijk om die 2 actieve verbindingen dan te bundelen of iets dergelijks?
Nee, want het mac-adres van de kabel modems staan geregistreerd bij de abo's.
Dus al er een abo opgezegd wordt, valt er dus ook 1 mac-adres weg. Het mac-adres wat dan zonder abo zit, kan het dan wel vergeten om in te kunnen bellen

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

zoek:

http://search.gathering.t...a%5Bsearch%5D=Zoek&bogus=

[ Voor 8% gewijzigd door aardbeix15 op 17-05-2003 11:37 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

frankinator schreef op 17 May 2003 @ 01:18:
Tweakers,

Ik snap het niet echt :?
twee locaties, in huis of in een gemeente.
En twee verbindingen samenbundelen in huis of in een gemeente :?
Dus je wilt verbinding X in de Xstraat bundelen met Y in de Ystraat of wil je X samen met Y bundelen in de eigen woning.
Zoja waarom dan twee casema aansluitingen :?

• frankinator
dat is niet het geval, we willen elkaars user en pass gebruiken om 2x in t loggen via hetzelfde modem, (dus mijn broer gebruikt zijn eigen user en pass en die van mij om 2 verbingen te maken, omgekeerd is dit ook het geval ) en zo dubbele snelheid halen. het 2x inloggen lukt, en dus idd 2 actieve inetrnetverbindingen. nu alleen nog het bundelen van deze 2. sygate biedt geen uitkomst...

[ Voor 19% gewijzigd door frankinator op 17-05-2003 18:17 ]

Verwijderd

nouja zoiets had k ook met een gast uit me straat geprobeerd met het nogal oude DEMOS modem, werkte goed, maar resulteerde dat als de 1e 100% bezig was dat de 2e nauwelijks meer wat downloadde... bij het ouwe DEMOS netwerk lutk het iig niet

• frankinator
bij eurodocis lukt het dus wel. ik krijg de verbindingen alleen niet gebundeld....ook sygate biedt geen uitkomst :(

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dan heb je een soort loadbalancer nodig. Dit soort topics zijn vaker op GoT geweest, alleen dan met 2 verschillende internetverbindingen.

Snap uberhaut niet hoe het kan dat je 2 keer kan inloggen ?

[ Voor 35% gewijzigd door PolarBear op 18-05-2003 20:26 ]

• frankinator
dat is dus geen punt, en heb inderdaad op vorige topics gezocht, maar tot een echt handige oplossing is niemand gekomen. Aangezien ik niet vanuit een netwerk of met een router werk heb ik een probleem als ik het zo bekijk. Zowel de midpoint als sygate software bieden geen uitkomst...

2x inloggen is trouwens niet een de limiet, 10x is me ook gelukt, je moet gewoon genoeg users en passes hebben, en das simpelweg ff met bevriende tweakers ruilen...

[ Voor 23% gewijzigd door frankinator op 21-05-2003 15:51 ]

Pagina: 1