Toon posts:

Adobe Acrobat Reader kan niet installen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heya,

Ik heb Windows XP, pas geformatteerd, altijd heeft er Adobe opgestaan voor die ***.pdf bestanden.. en nu wil ik het installen; doet ie t niet :S ? Je hebt zo'n download manager van Adobe online. Als ik die geinstalleerd heb, gaat ie file downloaden. Na het installeren kapt ie ermee...
Ik heb Adobe Photoshop 7, daar zit ook een reader bij.. mooi dat ie het niet doet.. hij is wel gestart als ik in taakbeheer van ctrl alt del kijk..

Ik snap er niks van.. ineens kan ik iets niet meer installeren :S ? Iemand ervaring, of een idee wat het probleem zijn kan?

Alvast bedankt..

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

http://download.com.com/3000-2378-10169820.html?tag=lst-0-1
probeer deze eens als je die andere eraf hebt gegooid :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Die andere stond dus niet op mijn pc..
Ik heb mijn pc gerestart, alles wat er draaide gestopt, en daarna geprobeerd te installen, en toen deed hij het nu ineens wel.. Vorige keer dat ik dit probeerde lukte het niet. Nogal vreemd gevalletje dus :S
In ieder geval bedankt voor het zoeken ;)

Verwijderd

tja, die downloadmanager suckt big time. gewoon even ophalen bij d/l.com of van een cd trekken idd.

ik ben eerlijk gezegd benieuwd of de manager bij iemand wel werkt...

Verwijderd

Hmm probeer anders ff je register op te schonen :)

Verwijderd

Zelfde probleem gehad hier, computer opstarten en nog een keer runnen, solves it here ... :)

Verwijderd

Topicstarter
hmmz de installer deed het later wel. Heb wel wat probs @ comp, firewall start niet meer op :S ? Kan ook geen webcam installeren, USB doet vaag.. rare comp.. strax weer formatten ;)
Pagina: 1