Toon posts:

Probleem!? Nvidia tnt2 m64

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een Daytona Nvidia tnt2 m64 32mb 3d kaart... Toen ik hem eens ging benchmarken met 3dmark kreeg ik 999 als resultaat, heel slecht dus...
Ik zelf heb een AMD k6-2/400 mHz 196 MB geheugen en een asus p5ab moederbord

Mijn vader heeft de zelfde kaart maar dan een PIII celeron 550 mHz met 128 mb en die had een score van 2049 3dmarks. Type moederbord weet ik niet. Ik heb de kaarten al omgeruild. Maar mijn kaart doet het niet op zijn computer... heel raar want we hebben dus dezelfde videokaart.... Wie kan mij helpen!!! :'(

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

De scores zijn niet echt abnormaal hoor. De K6-2 400 en een TNT2 M64 zou nou niet echte top-onderdelen (wow wat een understatement :) ). Volgens mij is een score van rond de 1000 punten redelijk representatief voor zo'n systeem.

Heb je trouwens al geprobeerd de boel te overklokken? Processor zou wellicht een stapje hoger kunnen (4 x 112 i.p.v. 4 x 100). Die M64 kun je opvoeren met de nieuwe Detonator 3 drivers (versie 6.nogwat) in combinatie met het REG-bestandje Coolbits. Dit bestandje, circa 1 Kb (geen typo) is te downloaden van alle goeie tweaksites, zoals www.tweakfiles.com of www.guru3d.com .

mARCO

sigloos

Verwijderd

Sorry/ een...PIII celeron 550 mHz ?? :?
maar voor een k6-2/3 is zo'n score normaal.
je had eigenlijk beter voor een voodoo3 kunnen gaan met jouw systeem, maar in ieder geval draaiende meeste gamez nog prima op een m64:)

Verwijderd

Nix nie normaal zo'n score ik had zelf een
K6-2 450 met een M-64 en ik haalde ongeveer 1500 dus het moet nog best iets beter kunnen.
Probeer eens de nieuwste drivers met DX-8

Verwijderd

ja duh op een k6-2 draaid dat ding op 1/4 van de snelheid je hebt zeker een moederbord met een aladin chipset ?? of niet

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Ik haal 1450 1024 bij 768 32 bit met een TNT2@ultra, 128 Mb, Celeron 466. Een score van 1000 is dan helemaal niet zo gek. Bovendien moet je je RAM eens verlagen naar 128, de Ali Alladin V chipset kan maar 128 Mb cachen, meer is alleen maar langzamer....:)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties.. Maar die sub-sero moet ff normaal doen.. Hij gaat er vast vanuit dat iedereen elke chipje van zijn moederbord en kaarten weet te ontleden. Nou DUS NIET. Ik heb er wel wat verstand van, maar zoveel nou ook weer niet... En als ik dat allemaal wist dan zou ik hier geen berichtje posten
Pagina: 1