met wat kan ik het beste koelblokjes aan mijn mem. van mijn video kaart plakken?? wat geleid het best?? ik heb allerlei soorten lijm. ik heb ook eerder gehoort van soort dubbelzijdige tape die warmte geleid.
Als het er niet meer af hoeft kan je ook Zalman Thermal Adhesive gebruiken, of de Arctic variant, maar die is natuurlijk weer (veel) duurder..
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Verwijderd
tja, k use gewoon altijd normale koelprut, en dan op de hoekjes een druppeltje secondenlijm, of een anders soord snel hardende lijm..
voordeel > je kan ze er nog af krijgen ook zonder al te veel problemen en het werkt perfect en geen chemische goedjes enzow
voordeel > je kan ze er nog af krijgen ook zonder al te veel problemen en het werkt perfect en geen chemische goedjes enzow
maar als alleen op de hoekjes lijm gebruikt, maakt het hele blokje dan nog wel contact met het mem??
Daarvoor is de koelprutVerwijderd schreef op 16 May 2003 @ 22:42:
maar als alleen op de hoekjes lijm gebruikt, maakt het hele blokje dan nog wel contact met het mem??
Verwijderd
dat soort lijm lijkt me nou juist "dodelijk"
seconde lijm etc zorgen ervoor dat je van beide oppervlakten een deel oplost en dat daardoor het gaat plakken. Je chipt gaat dus gewoon naar de kloten. Waarom denk je dat zalman etc allemaal speciale lijm gemaakt hebben?
seconde lijm etc zorgen ervoor dat je van beide oppervlakten een deel oplost en dat daardoor het gaat plakken. Je chipt gaat dus gewoon naar de kloten. Waarom denk je dat zalman etc allemaal speciale lijm gemaakt hebben?
Ehh, hoe denk je dat die Zalman adhesive (= lijm) plakt? Juist, ook door het op te lossen 
Er wordt echter slechts een héél klein laagje opgelost, veel te dun om kwaad te kunnen, bij secondelijm is het net zo. Secondelijm moet dus perfect lukken, uiteraard wel een paar stipjes.
Er wordt echter slechts een héél klein laagje opgelost, veel te dun om kwaad te kunnen, bij secondelijm is het net zo. Secondelijm moet dus perfect lukken, uiteraard wel een paar stipjes.
[ Voor 23% gewijzigd door Steve op 17-05-2003 00:19 ]
Om nog meer geld te incasseren? Niet alles wat iedereen op de markt brengt heb je nodig.Verwijderd schreef op 17 mei 2003 @ 00:11:Waarom denk je dat zalman etc allemaal speciale lijm gemaakt hebben?
* DUX is wel een overclock-n00b.
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Pagina: 1