Toen ik gister probeerde een ander koel-lichaampje (grotere) op mn board te plaatsen is het klemmetje waarmee deze vastegezet hoorde te worden gebroken, klote plastic.
Ben vandaag even naar mycom geweest maar uiteraard hebben zij geen koelers meer voor P3-bordjes. Gozer achter de balie kon me wel een Coolermaster meegeven voor AMD-procs welke waarschijnlijk wel zou passen.
Nou goed, na een beetje doorduwen (kweet ut, zou niet mogen
) zit ie erop. Zit goed strak tegen mn processor aan, en het fannetje draait netjes en lekker stil.
Nu zit ik in mn bios naar de CPU temp te kijken, en deze loopt op tot 73gr.
Dit is volgens mij veeeel te hoog aangezien dit een cooler is welke tot AMD 2600+ kan koelen
Mn systeem;
Asus CUV4XM-101 Mobo
P3 733Mhz
512 SDRAM
Coolermaster CP5-7JD1B OL
Met mn vorige koeler, degene die er standaard opzat met een mini lichaampje, hing de temp rond de 30, terwijl hij op mn proc werd geduwd met het veertje uit een wasknijper.
Iemand enig idee waarom mn temp volgens mn bios nu zo hoog oploopt? Koellichaam zit goed strak tegen mn proc, en draait rond de 2700RPM
Ben vandaag even naar mycom geweest maar uiteraard hebben zij geen koelers meer voor P3-bordjes. Gozer achter de balie kon me wel een Coolermaster meegeven voor AMD-procs welke waarschijnlijk wel zou passen.
Nou goed, na een beetje doorduwen (kweet ut, zou niet mogen
Nu zit ik in mn bios naar de CPU temp te kijken, en deze loopt op tot 73gr.
Dit is volgens mij veeeel te hoog aangezien dit een cooler is welke tot AMD 2600+ kan koelen
Mn systeem;
Asus CUV4XM-101 Mobo
P3 733Mhz
512 SDRAM
Coolermaster CP5-7JD1B OL
Met mn vorige koeler, degene die er standaard opzat met een mini lichaampje, hing de temp rond de 30, terwijl hij op mn proc werd geduwd met het veertje uit een wasknijper.
Iemand enig idee waarom mn temp volgens mn bios nu zo hoog oploopt? Koellichaam zit goed strak tegen mn proc, en draait rond de 2700RPM
[ Voor 1% gewijzigd door frickY op 16-05-2003 22:17 . Reden: typfout ]