In het grote GTA Vice City topic heb ik van The Will een OW mogen ontvangen wegens een 'warez-request'. Ik heb hierover het bemiddelteam gemaild, en die oordeelde dat de OW terecht was.
Maar als ik in de banrichtlijnen kijk zie ik het volgende:
De Banrichtlijnen
het betreft dit bericht en die bestaat dus niet (meer)
Maar als ik in de banrichtlijnen kijk zie ik het volgende:
De Banrichtlijnen
The Will heeft echter mijn post gewoon verwijderd, en hieruit kan ik redeneren dat deze dus niet aan de richtlijnen voldoet. Is deze waarschuwing Offcieel ?Onderstaande verklarende tekst is de richtlijn voor de modjes, dus is ook gericht aan de modjes. Op deze methode hebben jullie hier echter wel inzicht in, wat de richtlijnen zijn.
De waarschuwing is pas officieel op het moment dat de user deze via de mail en in desbetreffende draad waar de overtreding begaan is, een "Officiële Waarschuwing" krijgt. (Noem het ook zo) Tevens moet de waarschuwing in de notes vermeld worden om hem officieel te maken.
Sturende Waarschuwingen kun je gebruiken voor "kleinere" vergrijpen. Deze zijn bedoelt om de user te sturen, dat hij/zei iets doet wat wij niet willen. Deze sturende waarschuwing komt in de notes. Meerdere malen eenzelfde sturende waarschuwing, kan alsnog resulteren in één "Officiële" Waarschuwing.
Voorbeelden van zaken waar je een sturende waarschuwing voor geeft : crossposten, licht schelden (denk hierbij aan termen zoals "eikel","lul", "klojo", die zwaarte categorie), irritant postgedrag, verkapte spam, off-topic posten.
het betreft dit bericht en die bestaat dus niet (meer)
[ Voor 8% gewijzigd door Glashelder op 16-05-2003 22:16 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc