[MSN]Messenger doet soms even niets.

Pagina: 1
Acties:

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 15:00

nnk

Spreek uit: en en kaa

Topicstarter
Ik heb Windows Messenger 4.7 op een Windows XP systeem draaien. Het ging altijd goed tot op een gegeven moment Messenger om de 10 seconden ongeveer even 3 seconden niets doet. Je kan dan wel typen maar pas na de 3 seconden verschijnt het allemaal.
Dit verschijnsel vond ik zo irritant dat ik messenger heb gedeinstalleerd en toen de nieuwste versie heb geinstalleerd (ook 4.7, ik houd niet van 5). Maar de problemen bleven.
Ook is het zo als ik Messenger opstart dat het nogwel eens een minuutje wil duren voordat hij eindelijk gaat opstarten. Waar kan dit aan liggen? Zou het misschien komen door mijn netwerk wat ik net heb aangelegd (ongeveer in dezelfde periode dat Messenger gek ging doen?).

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Misschien als je een oudere versie installeerd van MSN zoals 4.6 of 3. nog wat en dan zal je een melding krijgen in MSN neuwe versie en download je hem daar! Dat zeg ik omdat register instellingen en andere zooi bij XP gewoon blijven!! Al verwijder je MSN het blijft dus gewoon in c:\program Files\Messenger BIJ MIJ DAN!

Verwijderd

Ik heb dat idd ook gehad en toen heb ik trillian maar geïnstalleerd :P
Dit gaat over het zelfde geloof ik.

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 15:00

nnk

Spreek uit: en en kaa

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 13:29:
Ik heb dat idd ook gehad en toen heb ik trillian maar geïnstalleerd :P
Dit gaat over het zelfde geloof ik.
bedankt voor de tip, ik heb het topic doorgelezen en de firewall uitgeschakeld (die is waarschijnlijk automatisch aangegaan toen ik het netwerk installeerde).

Bedankt daarvoor!
Ondertussen had ik al uit noodzaak messenger 5.0 geinstalleerd, maar dat hielp niets, het is dus de firewall geweest.