Ik heb een palm zire, hangt via usb aan mijn pc, nu is de vraag of het mogelijk is om deze als lcd te gebruiken met temps, free space,...op van het mobo. heb met de' search gevonden dat het kan maar enkel met linux (ik heb win xp pro) en via een seriele poort, of ben ik mis. ps ik heb geen kaas gegeten van programmeren.
Ik denk dat je dit beter can vragen in CM, daar doen ze vaker van dit soort dingen, maar ik weet niet of je je palm als palm wil blijven gebruiken of dat hij hier aan opgeofferd wordt
dat kon ik nl niet uit je post opmaken!
Is momenteel geen software voor.
Maar technisch is het wel mogelijk. Je kan de poorten van je Palm continu 'open' zetten. Zal toch echt zelf klussen worden, vrees ik...
Maar technisch is het wel mogelijk. Je kan de poorten van je Palm continu 'open' zetten. Zal toch echt zelf klussen worden, vrees ik...
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Er is software voor, heeft ooit wel ergens op GoT gestaan d8 ik.
Maar ik weet niet zeker of het ook via USB werkt, ik heb het wel eens getest via de seriële poort, en dat werkte goed.
Edit:
Gevonden, zie http://palmorb.sourceforge.net/
Maar ik weet niet zeker of het ook via USB werkt, ik heb het wel eens getest via de seriële poort, en dat werkte goed.
Edit:
[ Voor 16% gewijzigd door Jan Jaap op 17-05-2003 15:25 ]
Verwijderd
Ik denk dat het niet zo;n groot probleem is om het "omtebouwen" naar USB toch?Super__Nerd schreef op 17 May 2003 @ 15:22:
Er is software voor, heeft ooit wel ergens op GoT gestaan d8 ik.
Edit:
Hou het simpel en maak er een webgebaseerde oplossing voor.
stop je die pda in z'n cradle en start de browser op met als homepage een eigengemaakte pagina die zichzelf herhaaldelijk refreshed -- i.e. klein webservertje op je pc
stop je die pda in z'n cradle en start de browser op met als homepage een eigengemaakte pagina die zichzelf herhaaldelijk refreshed -- i.e. klein webservertje op je pc
kan dit al wel voor mijn pocket pc pda
?
Lijkt me erg handig en leuk
bandwidth en hd metertjes
winamp stats
cpu info
etc...
?
winamp stats
cpu info
etc...
jazeker..voor usb weet ik het zo nietI_am_akira schreef op 17 May 2003 @ 16:31:
kan dit al wel voor mijn pocket pc pda
?
winamp stats
cpu info
etc...
maar voor seriele aansluiting op windows gebruik ik
mocha ppp die is bedoelt voor palm en windows ce
maar ik gebruikte hem ook voor mijn revo.
en via de webpagina kun je winamp bv ook aansturen kijk maaar eens naar browseAmp plugin..heeft ook al veel skins.
bandwidt en cpu info is ook wel ergens te vinden..of iig niet moeilijk zelf te maken
die palmorb uit een vorig topic krijg ik niet aan de praat,
kan iemand mij dan kort uitleggen hoe ik bijv. de data van moderboardmanager continu op een webpagina kan weergeven, ben namelijk niet zo'n held in dat soort dingen.
kan iemand mij dan kort uitleggen hoe ik bijv. de data van moderboardmanager continu op een webpagina kan weergeven, ben namelijk niet zo'n held in dat soort dingen.
Hoe je het continu op een webpagina kan zetten kun je zelf denk ik wel vinden,Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 17:23:
die palmorb uit een vorig topic krijg ik niet aan de praat,
en over die palm-orb..daar heb ik nooit mee gewerkt, wel mocha PPP
maar die is voor serieel gebruik maar er zullen vast ook USB oplossingen voor zijn.
sterker nog je windows bak heeft gewoon een RAS server aan booord dus ik stel voor dat je het daar eens mee probeert
Pagina: 1