Ej, ik ben al een heel tijdje op zoek naar een PDA wat bij mij past, in dagelijks gebruik etc. en tis voor het eerst dat ik me met PDA's en dergelijke bezig hou. Dus * console is nog een beetje n00b hier in 
Deze functies zoek ik zelf voor mij, in de PDA's
1. Bellen, tjah toch altijd habdig als je er eventueel mee kan bellen
Ik heb zelf geen mobiele telefoon, gebruik het eigenlijk haast niet. maar voor noodgevallen etc is het toch wel handig 
2. Hij moet als MP3 spelen kunnen functioneren, handig als je ergens heen gaat vakantie bij voorbeeld, of op het werk
tenminste wat te luisteren, dan de hele dag zaag machines 
3. Tjah, ik wou nartuurlijk ook mee willen internetten, en hem aan het Netwerk kunnen koppelen ALS dat kan. Er mee internetten wil ik zo wie zo. Lekker eff in de pauzes op mun werk, eff nieuws sites kunnen checken, tenminste als het kan dan zou het met een wirelles lan moeten of GPRS ???? En er moet MSN er op kunnen draaien
4. Een leuk hebbedingetje, zou ik graag een fotocamera geintergreert willen hebben.
altijd leuk als je iets leuks ziet of als er wat gebeurt, en dna een foto kan maken. 
Het gene wat ik er aan uit wil geven is a 700/800 Euro. Ik wil dus een PDA met zoveel mogelijk functies erin. En zoals ik al zei ik ben echt nieuw met de PDA zooi, dus daarom vraag ik hier advies
Bvd.
Deze functies zoek ik zelf voor mij, in de PDA's
1. Bellen, tjah toch altijd habdig als je er eventueel mee kan bellen
2. Hij moet als MP3 spelen kunnen functioneren, handig als je ergens heen gaat vakantie bij voorbeeld, of op het werk
3. Tjah, ik wou nartuurlijk ook mee willen internetten, en hem aan het Netwerk kunnen koppelen ALS dat kan. Er mee internetten wil ik zo wie zo. Lekker eff in de pauzes op mun werk, eff nieuws sites kunnen checken, tenminste als het kan dan zou het met een wirelles lan moeten of GPRS ???? En er moet MSN er op kunnen draaien
4. Een leuk hebbedingetje, zou ik graag een fotocamera geintergreert willen hebben.
Het gene wat ik er aan uit wil geven is a 700/800 Euro. Ik wil dus een PDA met zoveel mogelijk functies erin. En zoals ik al zei ik ben echt nieuw met de PDA zooi, dus daarom vraag ik hier advies
Bvd.