• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:05
Ej, ik ben al een heel tijdje op zoek naar een PDA wat bij mij past, in dagelijks gebruik etc. en tis voor het eerst dat ik me met PDA's en dergelijke bezig hou. Dus * console is nog een beetje n00b hier in ;)

Deze functies zoek ik zelf voor mij, in de PDA's

1. Bellen, tjah toch altijd habdig als je er eventueel mee kan bellen ;) Ik heb zelf geen mobiele telefoon, gebruik het eigenlijk haast niet. maar voor noodgevallen etc is het toch wel handig :)

2. Hij moet als MP3 spelen kunnen functioneren, handig als je ergens heen gaat vakantie bij voorbeeld, of op het werk ;) tenminste wat te luisteren, dan de hele dag zaag machines :p

3. Tjah, ik wou nartuurlijk ook mee willen internetten, en hem aan het Netwerk kunnen koppelen ALS dat kan. Er mee internetten wil ik zo wie zo. Lekker eff in de pauzes op mun werk, eff nieuws sites kunnen checken, tenminste als het kan dan zou het met een wirelles lan moeten of GPRS ???? En er moet MSN er op kunnen draaien :D

4. Een leuk hebbedingetje, zou ik graag een fotocamera geintergreert willen hebben. :) altijd leuk als je iets leuks ziet of als er wat gebeurt, en dna een foto kan maken. :p

Het gene wat ik er aan uit wil geven is a 700/800 Euro. Ik wil dus een PDA met zoveel mogelijk functies erin. En zoals ik al zei ik ben echt nieuw met de PDA zooi, dus daarom vraag ik hier advies :)

Bvd.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

[blaat]
Ik denk dat maatje 36 wel goed zal zijn :+
titel verkeerd gelezen; dacht dat er stond "[PDA]Opzoek naar mij passende PDA"
[/]

[ Voor 59% gewijzigd door Glashelder op 16-05-2003 21:17 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 17:01
console schreef op 16 May 2003 @ 21:15:
Ej, ik ben al een heel tijdje op zoek naar een PDA wat bij mij past, in dagelijks gebruik etc. en tis voor het eerst dat ik me met PDA's en dergelijke bezig hou. Dus * console is nog een beetje n00b hier in ;)

Deze functies zoek ik zelf voor mij, in de PDA's

1. Bellen, tjah toch altijd habdig als je er eventueel mee kan bellen ;) Ik heb zelf geen mobiele telefoon, gebruik het eigenlijk haast niet. maar voor noodgevallen etc is het toch wel handig :)
Dat zijn er maar heel weinig die dat kunnen, je kunt dan kijken naar:
*XDA van O2, maar die schijnt niet zo heel erg denderend te zijn
*Handspring Treo 270, die komt volgens mij het meeste in de buurt...
*Sony-Ericsson P800 maar da's niet echt een PDA
*orange SPV, maar da's ook niet echt een PDA...
*Owja en natuurlijk een palm tungsten W, die komt ook aardig in de richtig, maar kan alleen mee gebeld worden met headset
blijft er dus met geintegreerde belfunctie weinig over...

En zul je dus op zoek moeten gaan naar een standaard pda met GPRS module...
Ik zou je adviseren koop een pda en een mobile telefoon appart, of wacht nog een jaartje dan zal het aanbod groter zijn...

Owja, en je had natuurlijk ook effe kunnen searchen! (hier of op google) ;)

[ Voor 9% gewijzigd door 911GT2 op 16-05-2003 21:59 . Reden: toevoeging ]

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-02 14:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Een Ericsson P800 voldoet volgens mij wel aan al je wensen, behalve dat je hem aan een netwerk kunt hangen (misschien wel via bluetooth).
Afbeeldingslocatie: http://www.killallpokemon.net/media/upload_jpeg/1053042226.jpg

En als je niet perse een camera hoeft komt deze in de buurt:
Afbeeldingslocatie: http://brighthand.com/images/BSQUARE_L.jpg
Alleen is hij geloof ik niet 9nog) niet te koop.

http://brighthand.com/article/Carriers_Considering_BSQUARE

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• jvdb1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-02 22:31

jvdb1975

tsja.........

tsja.... je maakt het een beetje moeilijk. Kijkend naar de meeste punten, zou ik zeggen, neem een pocket pc. Deze hebben wat betere ondersteuning wat betreft de wireless netwerken. mp3's afspelen lijkt me op geen enkele een groot probleem. Ik heb zelf een Sony Clie en die speelt prima mp's af. Foto;s is denk ik wat moeilijker. Volgens mij is sony een van de weinige met een camera. Deze is meteen een heel stuk duurder. Je moet overigens geen wonderen verwachten van deze foto's. Die zijn kwalitatief altijd bar en boos. Het is immers geen echte fotocamera.
ingebouwde telefoon? daar zijn er ook niet zoveel van. Volgens mij is alleen de XDA van o2 daarmee uitgerust. Tenzij je diep in de buidel wil tasten, is het op sommige anderen volgens mij wel mogelijk.
mijn advies: neem een pocketpc (Dell Axim of een pocket loox), deze zijn het best uitbreidbaar, niet AL te duur voor een pda met die mogelijkheden en prima te gebruiken.
Succes met je keuze!

[ Voor 3% gewijzigd door jvdb1975 op 16-05-2003 21:59 ]

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-02 14:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Vandaag aangekondigd:
Afbeeldingslocatie: http://www.brighthand.com/images/Samsung_i700_layout.jpg
Voldoet aan ALLE eisen!
http://www.brighthand.com/article/Samsung_i700_PPC_Phone

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Met zoveel eisen kan je volgens mij beter een aparte GSM en PDA kopen. Je hebt dan op beide gebieden veel meer keus, koopt gewoon precies datgene dat aan je wensen voldoet, zolang 't maar bluetooth of ir heeft om met elkaar te communiceren ;)

Er zijn namelijk wel PDA / GSM combinaties, maar zoals al eerder gezegd zijn die eigenlijk allemaal niet écht denderend, en ik neem aan dat je voor die 800 euro toch wel wat verwacht. :)

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-02 11:06
Sony NZ90
Pagina: 1