Ik heb hier onder een standaard form van phpfreakz.
Maar ik wil het instellen dat het formulier maar
50x per dag mag worden verzonden.
en daarna staat er dan iets van "limiet bereikt'
Kan iemand mij helpen en het toepassen op het onderstaande formuliertje?
alvast hartstikke bedankt!!!!
||
||
\/
Maar ik wil het instellen dat het formulier maar
50x per dag mag worden verzonden.
en daarna staat er dan iets van "limiet bereikt'
Kan iemand mij helpen en het toepassen op het onderstaande formuliertje?
alvast hartstikke bedankt!!!!
||
||
\/
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <?php echo '<html><head><title>Mail is verzonden</title></head><body><script type="text/javascript">'; $ontvanger = mijn@emailadres.nl; if($HTTP_POST_VARS['onderwerp']==''){echo 'alert("Je hebt geen onderwerp ingevuld. Zonder onderwerp kan de mail niet verstuurd worden")'; $controle=0;}else{$onderwerp = $HTTP_POST_VARS['onderwerp'];}; if($HTTP_POST_VARS['bericht']==''){echo 'alert("Je hebt geen bericht ingevuld. Zonder bericht kan de mail niet verstuurd worden")'; $controle=0;}else{$bericht = $HTTP_POST_VARS['bericht'];}; if($HTTP_POST_VARS['emailadres']==''){echo 'alert("Je hebt geen e-mail adres ingevuld. Zonder e-mail adres kan de mail niet verstuurd worden")'; $controle=0;}else{$email = $HTTP_POST_VARS['emailadres'];}; if($HTTP_POST_VARS['naam']==''){echo 'alert("Je hebt geen naam ingevuld. Zonder naam kan de mail niet verstuurd worden")'; $controle=0;}else($naam = $HTTP_POST_VARS['naam'];}; if($controle==1){$verzender="From: ".$naam." <".$email.">";}; if($controle==1){mail($ontvanger,$onderwerp,$bericht,$verzender);}; echo "</script">; if($controle=1){echo "mail is verzonden. Klik <a href=javascript:history.back()>hier</a> om terug te gaan of <a href=javascript:close()>hier</a> om het scherm te sluiten.";} else {echo " Er is iets niet goed gegaan met het versturen van de mail, ga daarom <a href=javascript:history.back()>terug</a> en verbeter je fout";}; echo "</body></html>"; ?> |
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 20:06 ]