HK posts eraf?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:44

Dennahz

Life feels like hell should.

Topicstarter
Beste mods / admins,

Ik bekeek zonet even mijn profiel en zag dat ik 3882 posts heb. Nu is dit niet zo bijzonder maar ik vroeg me af wanneer en of de (oude) HK posts eraf gaan?

Lijkt me niet dat ik zoveel techposts heb namelijk. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal binnenkort wel weer gebeuren lijkt me. Zijn nog mensen genoeg die een berg post uit de oude hk hebben staan ook.

mij maakt het eigenlijk niet uit of die posts blijven staan.. maar het idee om alle hk /61 posts gewoon niet te laten mee tellen lijkt me ook wel okey. Gaat uit eindelijk toch om de techposts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat ze hier mee gestopt waren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 17:47

Basszje

Reisvaap!]

Maar dat eigenlijk wat uit :? Die post-aftrekker ging er eigenlijk alleen maar over dat sommige mensen erg kinderachtig gingen reageren (en patsen) wat betreft postcount. Zolang dat nu niet gebeurt lijkt het me ook geen probleem en alleen maar extra werk :?

Naar mijn mening gaat het overigens ook helemaal niet om de techposts, het gaat namelijk helemaal niet over posts maar over je gedrag op het forum :)

[ Voor 25% gewijzigd door Basszje op 16-05-2003 19:54 ]

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 19:52:
maar het idee om alle hk /61 posts gewoon niet te laten mee tellen lijkt me ook wel okey. Gaat uit eindelijk toch om de techposts
/61 is ook wel eens techpost B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
Ik ben dus 1 van de vele mensen die nog oude HK posts heeft staan en ik vind niet dat ik recht heb om dan zoveel posts te hebben. Ben niet echt trots op mijn HK / GoT verleden zeg maar..

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 16 mei 2003 @ 19:53:
[...]

/61 is ook wel eens techpost B)
dat geloof ik graag :+

(vooral als ik de verhalen wel eens hoord/ screenies ziet :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 19:52:
mij maakt het eigenlijk niet uit of die posts blijven staan.. maar het idee om alle hk /61 posts gewoon niet te laten mee tellen lijkt me ook wel okey. Gaat uit eindelijk toch om de techposts
vind je ?
imho gaat het helemaal niet om de posts, ook niet om de techposts. Het gaat om de inhoud, niet de kwantiteit. Ik hoop dan ook dat men niet meer rare aftrekscriptjes e.d. gaat draaien want daarmee lijkt het alleen maar meer alsof postcount ook maar iets boeit. En dat doet het eigenlijk niet.

[/imho]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
Nee die teller is vaak de oorzaak van veel onzin posts.. is op een forum waar ik mod ook genoeg over gepraat. :)

Maar er zullen vast mensen zijn die naar je profiel kijken en het aantal posts zien en meteen denken dat je er erg veel van af weet enzo.. (praat uit ervaring).

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

BrEeZeR schreef op 16 May 2003 @ 19:58:
Maar er zullen vast mensen zijn die naar je profiel kijken en het aantal posts zien en meteen denken dat je er erg veel van af weet enzo.. (praat uit ervaring).
Het lijkt me juist vanwege de diversiteit van GOT dat je dat helemaal niet kan zeggen. Als iemand veel posts ergens heeft in een bepaald forum of groep kan je nog niet zeggen dat dit persoon ook veel weet van bijv. een ander forum oid.

Het zegt hoogstens dat je het al een tijdje uithoudt op GOT oid :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrEeZeR schreef op 16 May 2003 @ 19:58:
Nee die teller is vaak de oorzaak van veel onzin posts.. is op een forum waar ik mod ook genoeg over gepraat. :)

dat is idd zo, kwam net ook nog iemand (met 300 posts ofzo) in een topic tegen die een andere user "aanviel" met regeltjes omdat deze persoon nog maar 30 posts had terwijl de topic starter toch gewoon alles netjes had opgeschreven. Maar doordat hij "nieuw" was zette deze persoon er gelijk maar een reeks regels bij.. in plaats van een antwoord op zijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja, de postaantallen zullen me eigenlijk geen reet boeien. Het gaat toch om de inhoud van de posts.

note: Meestal zijn mensen met meer posts ook wel wat meer ervaren posters met meer inhoud. Maar dat ligt natuurlijk gewoon aan 'forum ervaring' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Als het aan mij ligt gaat het fenomeen techpost gewoon verdwijnen... alle problemen opgelost :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Zucht, dan zo veel mogelijk de HK proberen te ontwijken omdat het toch geen posts oplevert, dus DAN maar de techfora onderspannen.

Ik heb liever geen postcount dan een onjuiste postcount...

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

DataBeest schreef op 16 May 2003 @ 20:21:
Zucht, dan zo veel mogelijk de HK proberen te ontwijken omdat het toch geen posts oplevert, dus DAN maar de techfora onderspannen.

Dat bedoelde ik ook eigenlijk... geen postaccount meer :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DataBeest schreef op 16 mei 2003 @ 20:21:

mee eens, zeker voor mensen die mod zijn geweest.. die hebben vaak zoveel posts :+ :D

Maar inderdaad postcount heeft eigenlijk ook totaal geen nut. Behalve dat je soms schrikt van het aantal uren dat je in een forum hebt rond gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje

Basszje

Reisvaap!]

XceeD schreef op 16 mei 2003 @ 20:23:
[...]
Dat bedoelde ik ook eigenlijk... geen postaccount meer :)
Vind ik niet eigenlijk. Stiekem vind ik het wel leuk om te kunnen bekijken hoe schrikbarend veel ik hier rondhang. Noem het statistieken geil oid. Alleen zal ik er niet meer gaan patsen oid, dus dan is er imo ook geen probleem.

Naar mijn mening wordt er nu ook een probleem gemaakt van iets wat geen probleem (meer) is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

XceeD schreef op 16 May 2003 @ 20:20:
Als het aan mij ligt gaat het fenomeen techpost gewoon verdwijnen... alle problemen opgelost :)
dat stuit toch op dikke weerstand van de meerderheid hoor, maar als het aan mij zou liggen, was het ook weg. Mensen houden van STATS

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 20:10:
[...]

dat is idd zo, kwam net ook nog iemand (met 300 posts ofzo) in een topic tegen die een andere user "aanviel" met regeltjes omdat deze persoon nog maar 30 posts had terwijl de topic starter toch gewoon alles netjes had opgeschreven. Maar doordat hij "nieuw" was zette deze persoon er gelijk maar een reeks regels bij.. in plaats van een antwoord op zijn vraag.
Dan moet je gewoon even een topicreport of een SeMding openen. Dat aanvallerige gedrag mag wat mij betreft wel eens wat harder worden aangepakt. Het moet geen biet boeien of iemand 10 posts heeft of 10.000 posts. Gewoon ontopic reageren op die persoon en als je vind dat een topic/post slecht is dan zijn daar andere manieren voor. Maar users moeten kappen met dat terechtwijs-gedrag, daar hebben we mods voor.

Enneh, ja stats zijn leuk. Ze boeien inderdaad niet, maar ze zijn wel leuk :)

[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-05-2003 20:48 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

JvS schreef op 16 mei 2003 @ 20:33:
[...]

dat stuit toch op dikke weerstand van de meerderheid hoor, maar als het aan mij zou liggen, was het ook weg. Mensen houden van STATS
dat denk ik ook, wmb mag die ook gewoon niet weergegeven worden.
Hoewel ik ook wel van statestiek hou :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:29
Ik heb het gevoel dat het met een 'beperkete' groep nu ook minder 'nodig' is... :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Topicstarter
Is ook een idee ja de teller gewoon weghalen.. dan wordt er ook geen 'onderscheid' meer gemaakt tussen mensen. :)

Maar denk niet dat iedereen het daar mee eens zal zijn.. ;(

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Of dat je de teller alleen zelf kunt zien. Problemen met patsers verholpen, en mensen die van statistieken houden (ik ook wel een beetje) toch nog blij.
edit:
met patsers bedoel ik users die hun eigen 'status' en die van anderen uit het aantal posts willen halen.

[ Voor 32% gewijzigd door Canaria op 16-05-2003 22:06 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

In de oude HK waren er al eens 3000 posts bij me af gegeaan. Daarna heb ik er weer 3000 bijgescored in die oude HK. Nu kan ik er niet meer in, ook niet A61 ofzo.. naja jammer dan.
Ik bedoel, het boeit me niet WAAR ik heb gepost ofzo.. ik vind het gewoon leuk hoeveel ik in mijn leven totaal op GOT heb gepost.

Ik kijk eens in de zoveel tijd eens,... en dan denk ik.. omg, eigenlijk echt niet normaal dit...

Mjah.. gewoon leuk,.. je ziet wanneer je geregged bent enzo. je ziet je post-count.. gewoon leuk om te weten wat je in je GoT carriere aan posts heb gemaakt.. Of het nu HK, SG, WOS, NOS of WHATEVER posts zijn dat boeit me niet.

Als ik geen post-count had, had ik nooit verwacht dat ik op het aantal zou zitten dat ik nu heb.
ik weet eik niet eens precies hoeveel ik nu heb maar ja ;)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeMoN schreef op 16 May 2003 @ 22:07:

ik weet eik niet eens precies hoeveel ik nu heb maar ja ;)
posts per dag: 13
Aantal posts: 10293 ;)

Misschien een leuk alternatief in plaats van een teller voor de posts een teller voor het aantal uren/dagen dat een user actief bezich is op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 22:11:
Misschien een leuk alternatief in plaats van een teller voor de posts een teller voor het aantal uren/dagen dat een user actief bezich is op het forum.
Oei, dat wil ik niet weten 8)7 . Véél te veel. Ik denk gemiddeld wel 6-8 uur per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Eigenlijk zou de teller gesplitst moeten worden: 1 voor de techposts en 1 voor de non-tech.
Kan je gelijk zien wat je tech/non-tech ratio is, als er te veel non-tech is moet je daar wat minderen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haas schreef op 16 May 2003 @ 22:17:
[...]

Oei, dat wil ik niet weten 8)7 . Véél te veel. Ik denk gemiddeld wel 6-8 uur per dag.
kijk dat is dus leuk om te zien :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 16 mei 2003 @ 22:11:
[...]

posts per dag: 13
Aantal posts: 10293 ;)

Ik werk 8 uur per dag.

8 uur gemiddeld dus :P

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Resistor schreef op 16 mei 2003 @ 22:20:
Eigenlijk zou de teller gesplitst moeten worden: 1 voor de techposts en 1 voor de non-tech.
Kan je gelijk zien wat je tech/non-tech ratio is, als er te veel non-tech is moet je daar wat minderen.
Ik denk niet dat chem dat ooit een nuttige feature voor React zal vinden eigenlijk :o

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
geen actief-ratio, en geen techpost ratio.
Het eerste geeft teveel mensen een klote gevoel 8)
en de techpostratio geeft alleen maar meer aaneiding van mensen om te zeuren. Zoals hierboven ook al gezegd is. Het gaat op je gedrag. Er zijn mensen die in bijvoorbeeld SG of NSTM een heel waardevolle posthistory hebben. En er zijn zat mensen die in de techfora amper nuttig posten...

Maar men zal niet daar op letten en alleen naar de ratio zelf kijken. Daarom dus tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

DeMoN schreef op 16 May 2003 @ 22:24:
[...]

Ik werk 8 uur per dag.

8 uur gemiddeld dus :P
Je bedoelt dus: je zit je hele werkdag actief op GoT. Wat voor werk doe je dan? Ik zit ook wel de werkdag op GoT, maar niet altijd actief, het werk moet ook gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
m-m schreef op 16 May 2003 @ 19:57:
[...]

vind je ?
imho gaat het helemaal niet om de posts, ook niet om de techposts. Het gaat om de inhoud, niet de kwantiteit. Ik hoop dan ook dat men niet meer rare aftrekscriptjes e.d. gaat draaien want daarmee lijkt het alleen maar meer alsof postcount ook maar iets boeit. En dat doet het eigenlijk niet.

[/imho]
Afbeeldingslocatie: http://msgplus.mybboard.com/images/smilies/stupid.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Resistor schreef op 16 mei 2003 @ 22:20:
Ownee ! The horror, de techpostratio!!! :o :o :(

Als iets wel veel nonsense posts in de hand werkt, is dat het

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op 16 mei 2003 @ 22:31:
[...]

Ownee ! The horror, de techpostratio!!! :o :o :(

Als iets wel veel nonsense posts in de hand werkt, is dat het
Maar een 'GoTontine' is wel leuk, toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Achja, ik wou eigenlijk ook niet zeggen dat die postcount weg moet. Ik heb het iedee dat het gepats wel veevalt. Tuurlijk zul je een beperkte groep hebben die hier wel mee patst, nou en? Als ze veel storende slechte replys posten (om deze reden) worden ze als het goed is sowieso aangepakt.
Doen ze dat niet, dan gun ik ze best die lol.

Blijkt dat niet te werken en moeten er bepaalde berekeningen over de postcount vind ik dat gewoon kinderachtig en kan dat hele ding wat mij betreft inderdaad gewoon op vakantie. Maar is dat eerste nodig?

Volgende stap: Geen usernames tonen aangezien er users zijn die veel posten om 'bekend' te worden.
Wat is het verschil?

[ Voor 3% gewijzigd door kamerplant op 16-05-2003 22:58 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

DataBeest schreef op 16 May 2003 @ 22:47:
Achja, ik wou eigenlijk ook niet zeggen dat die postcount weg moet. Ik heb het iedee dat het gepats wel veevalt. Tuurlijk zul je een beperkte groep hebben die hier wel mee patst, nou en? Als ze veel storende slechte replys posten (om deze reden) worden ze als het goed is sowieso aangepakt.
Doen ze dat niet, dan gun ik ze best die lol.
wat ik overigens wel storend vind zijn soms de loze offtopic zooi met welke post nummer dat is 8)7
Vaak is dat niet duidelijk of het nu met het topic te maken heeft of met iets anders :D
Blijkt dat niet te werken en moeten er bepaalde berekeningen over de postcount vind ik dat gewoon kinderachtig en kan dat hele ding wat mij betreft inderdaad gewoon op vakantie.
hmm, ik vind het wel jammer dat de postcount in myReact staat, zo kom ik dat ding steeds vaker tegen, vroegah zat dat ding veilig verstopt in je profile (nu nog natuurlijk) maar nu kom ik hem meerdere keren per dag tegen :P

offtopic:
woei post 8527 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Daar zijn niet van tijd tot tijd discussies en/of klachten over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkens schreef op 16 May 2003 @ 22:53:
[...]

wat ik overigens wel storend vind zijn soms de loze offtopic zooi met welke post nummer dat is 8)7
Vaak is dat niet duidelijk of het nu met het topic te maken heeft of met iets anders :D

[...]

hmm, ik vind het wel jammer dat de postcount in myReact staat, zo kom ik dat ding steeds vaker tegen, vroegah zat dat ding veilig verstopt in je profile (nu nog natuurlijk) maar nu kom ik hem meerdere keren per dag tegen :P

offtopic:
woei post 8527 8)7
Jah, voor dergelijke info is dit topic eigenlijk: Het grote "kleine nutteloze mededelingen" topic - deel 3
Dus wat mij betreft mogen ze de 'offtopic: [insert huidige postcount]'-zooi afschaffen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:02

Zoefff

❤ 

DataBeest schreef op 16 mei 2003 @ 20:21:

Dan wil ik mn oude HK-Posts ook weer terug B) :+

Ik denk ook wel dat het het beste is om er gewoon van af te blijven. Postcount niet afschaffen, want ik vind het soms toch wel leuk om even te kijken, maar niet non-tech eraf trekken...

Al maak ik wel eens mee dat mensen andere mensen inderdaad beoordelen op het aantal posts, en ik moet eerlijk zeggen dat als ik een n00b vraag zie, ik ook wel snel geneigd ben om naar het aantal posts te kijken...

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Zoefff schreef op 17 May 2003 @ 16:36:
Al maak ik wel eens mee dat mensen andere mensen inderdaad beoordelen op het aantal posts, en ik moet eerlijk zeggen dat als ik een n00b vraag zie, ik ook wel snel geneigd ben om naar het aantal posts te kijken...
en dat is dus fout ;)
iemand kan al meer nuttige dingen gezegt hebben met 50 posts dan iemand met 5000 ;)
beter is het om te kijken WAT zo'n persoon gezegt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkens schreef op 17 May 2003 @ 16:47:
[...]

en dat is dus fout ;)
iemand kan al meer nuttige dingen gezegt hebben met 50 posts dan iemand met 5000 ;)
Daarvoor bestaan er Notes, en die mag ik niet zien. ;)
(Jij ook niet. :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01-10 21:37
Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 16:54:
[...]

Dus jij vindt dat je door middel van een aantal posts bekijken je geen goed beeld kan krijgen van iemand? Want zo zijn die notes ook ontstaan hoor :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:02

Zoefff

❤ 

Erkens schreef op 17 May 2003 @ 16:47:
[...]

en dat is dus fout ;)
Ja, tuurlijk snap ik dat het fout is, en ik (probeer) er ook niet op te oordelen ;)

Maarja, je snapt wel wat ik bedoel ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 16:54:
[...]

je kunt gewoon nakijken hoe zijn eerdere reacties waren hoor...
klik op zijn naam,
klick op een willekeurig topic (vooral de wat kortere topics zijn interessant)
f3, type zijn naam en druk op enter... en dat doe je een paar topics lang en dan heb je een redelijk beeld van zo'n user :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Kwaliteit boven kwantiteit. Postcount is alleen maar een leuke statistiek, om te zien hoelang je hier zit of hoe verslaafd je bent. Net als zowat alle andere statistieken: Zinloos, maar af en toe wel leuk :P

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
ReemF schreef op 17 May 2003 @ 17:04:
Kwaliteit boven kwantiteit. Postcount is alleen maar een leuke statistiek, om te zien hoelang je hier zit of hoe verslaafd je bent. Net als zowat alle andere statistieken: Zinloos, maar af en toe wel leuk :P
Zelfs dat kun je er niet eens uit afleiden..
Als ik zou willen zou ik d'r ook vast wel 15.000 nu kunnen hebben zonder er veel extra tijd in te stoppen..

Je kunt er uit zien hoeveel posts je hebt, verder gewoon niks.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 02-10 14:05

ThaHandy

Discovery Channel

XceeD schreef op 16 May 2003 @ 20:20:
hlpdsk balen :+
... alles niet voor niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaHandy schreef op 17 May 2003 @ 17:20:

Anderen vinden zijn postcount interessanter dan hijzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

dan moet er maar in react bijgehouden worden hoe lang je met een post bezig bent en de gemiddelde tijd neerzetten :P

(dit is niet serieus bedoeld btw, aangezien je dat niet kan meten plus het feit dat de een sneller typt dan een ander, en sommige eerst in een editor werken en later posten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ThaHandy schreef op 17 May 2003 @ 17:20:
[...]

Hij heeft het over het fenomeen techposts. niet over postcount.

En je post toch niet zodat je postcount weer eentje hoger wordt of zo? waarom zou HlpDsK dat dan wel doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Alfredt schreef op 17 May 2003 @ 17:56:
En je post toch niet zodat je postcount weer eentje hoger wordt of zo?
helaas denken andere daar dus anders over :/
denken dat veel post == 1337 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

haas schreef op 16 May 2003 @ 22:28:
[...]

Je bedoelt dus: je zit je hele werkdag actief op GoT. Wat voor werk doe je dan? Ik zit ook wel de werkdag op GoT, maar niet altijd actief, het werk moet ook gedaan worden.
Ja tuurlijk doe ik mijn werk ook. Ik ben systeembeheerder van 30 workstations en 4 servers.

Vaak als ik een klein klusje heb opgelost ofzo klik ik meteen de active topics aan en kijk ik of ik iemand kan helpen :)

Het verschilt per dag hoeveel ik online ben op GoT, soms als ik echt ff niks te doen heb wel een paar uur achter elkaar ja :X

En als ik thuis ben zit ik vaak op IRC (nos, linux, wos, huiskamer, tweakers.net) en check ik GoT ook nog eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 17 May 2003 @ 16:55:
[...]

Dus jij vindt dat je door middel van een aantal posts bekijken je geen goed beeld kan krijgen van iemand? Want zo zijn die notes ook ontstaan hoor :)
Notes ontstaan door wat IN de posts staat, niet door de postcount. En een notes/postcount-ratio is onzin, want zo werkt het in de echte wereld ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 20:06:
[...]

Notes ontstaan door wat IN de posts staat, niet door de postcount. En een notes/postcount-ratio is onzin, want zo werkt het in de echte wereld ook niet.
Sowieso zijn de notes er om een beeld van een user te krijgen positief en negatief.

Maar is deze discussie niet een beetje klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfredt schreef op 18 May 2003 @ 21:02:
[...]

Sowieso zijn de notes er om een beeld van een user te krijgen positief en negatief.

Maar is deze discussie niet een beetje klaar?
Ja, maar ik denk: "kom laat ik het die jongen nog eens uitleggen". ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01-10 21:37
Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 20:06:
[...]

Notes ontstaan door wat IN de posts staat, niet door de postcount.
Huh :? Waarom richt je dat tegen mij? Iemand zei dat je geen (goed) beeld kon krijgen, maar dat je dat wel kon met notes, omdat je dan samen gevat te zien krijgt hoe iemand zich gedraagt. Daar reageerde ik op met: kijk eens naar een aantal posts, zo worden notes ook gevormd.
Met dat aantal posts bekijken bedoel ik dus, kijk eens wat er in een aantal posts staat voor inhoud en trek daar je conclusie uit over iemand.
En een notes/postcount-ratio is onzin, want zo werkt het in de echte wereld ook niet.
En dit snap ik al helemaal niet...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 18 May 2003 @ 23:04:
[...]

Huh :? Waarom richt je dat tegen mij? Iemand zei dat je geen (goed) beeld kon krijgen, maar dat je dat wel kon met notes, omdat je dan samen gevat te zien krijgt hoe iemand zich gedraagt. Daar reageerde ik op met: kijk eens naar een aantal posts, zo worden notes ook gevormd.
Met dat aantal posts bekijken bedoel ik dus, kijk eens wat er in een aantal posts staat voor inhoud en trek daar je conclusie uit over iemand.

[...]
En dit snap ik al helemaal niet...
Ja die iemand waarop je reageerde was ik: MaRc0 in "HK posts eraf?". Vandaar dat ik het tot jouw richt (en tot de rest van het forum natuurlijk). ;)
Wat ik dus bedoel te zeggen (was idd een warrige reply) is dat notes er zijn om niet naar een aantal posts van iemand te hoeven kijken, dat is namelijk wat Erkens (en jij) voor stellen, maar dat lijkt mij niet zo enorm handig: om van iedereen een aantal posts door te lezen (kost nogal veel tijd). Zodoende dat ik aangaf dat daarvoor de Notes zijn: zodat je niet eerst allerlei posts van iemand hoeft door te lezen, en bij die Notes kunnen wij dus niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

MaRc0 schreef op 18 mei 2003 @ 23:04:
[...]
Waarom zou je je conclusie over iemand willen trekken? Als iemand een vraag stelt waarop ik het antwoord weet, ga ik echt niet kijken hoeveel posts die persoon heeft of wat hij verder allemaal heeft geschreven.
Conclusies trekken over iemand vind ik erg gevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Laatst online: 30-09 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Kan het wel met haas eens zijn.
Als wie dan ook zijn vraag gewoon netjes en duidelijk formuleerd dan zal ik (als ik kan) antwoorden, ook al zit diegene de rest van de dag slechts en alleen in de HK te spelen.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Oscar the Grouch schreef op 19 mei 2003 @ 07:51:
Kan het wel met haas eens zijn.
Als wie dan ook zijn vraag gewoon netjes en duidelijk formuleerd dan zal ik (als ik kan) antwoorden, ook al zit diegene de rest van de dag slechts en alleen in de HK te spelen.
Het gaat ook meer om de vraag wat je doet als het een wat slechtere TS is denk ik. Als de vraag op een normale manier gesteld is en de TS heeft wat voorstudie gedaan is er denk ik niemand die gaat lopen uitzoeken wat voor posthistorie iemand heeft.
Maar als de TS een vrij warrig verhaal gemaakt heeft. Waardoor het vrij veel tijd gaat kosten om het te beantwoorden, kun je natuurlijk kijken naar wat zo'n persoon verder op GoT doet. Om zo te bepalen of je zin hebt om er tijd in te steken. Lijkt me niet zoveel mis mee. (Voor hulpvaardige mensen heb ik meer over dan voor mensen die alleen maar lopen te ettereren.)
Ik beweer dus niet dat men dat altijd zou moeten doen. Ik zeg alleen dat er een aantal users zijn die op die manier werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Beetje offtopic:

Degenen die denken dat ze nog nontechpostscounts (scrabblewoord?) kwijt zijn na afgelopen jaar, die zitten er naast, want je hebt ze gewoon allemaal weer terug. Heb ze zojuist allemaal geteld. :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:20
MrJ schreef op 20 May 2003 @ 18:10:
Beetje offtopic:

Degenen die denken dat ze nog nontechpostscounts (scrabblewoord?) kwijt zijn na afgelopen jaar, die zitten er naast, want je hebt ze gewoon allemaal weer terug. Heb ze zojuist allemaal geteld. :P
Alle 3581?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Allemaal ja.

j/k ;)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In feite moet je iedereen die met zijn aantal posts gaat patsen direct op de vingers tikken, want die heeft het dan niet helemaal begrepen.
Statestieken zijn leuk en op zich zou het fijn zijn als je kon opvragen hoeveel van je posts techposts zijn. Ik heb het met de search geprobeerd, maar die klopt niet.
Voor anderen zou ik het echter niet scheiden, omdat ik vrees dat het alleen maar meer gepats uitlokt.

Ik ben ook niet geweldig trots op mijn HK-verleden en probeer het aantal techposts nu wat in te halen (niet door onzin te posten natuurlijk :), maar door gewoon alles te blijven volgen en niet alleen SG of de HK (waar ik nu overigens niet meer in kan).

De oude hk-posts weghalen? Nah, de geeft toch een beetje de tijd aan die ik hier op tweakers heb doorgebracht en hoe meer tijd hoe meer je bekend moet zijn met de regels en de faq's van GoT. Zeker als iemand een totaal verkeerd topic open is dat het eerste wat ik bekijk.
Pagina: 1