Geachte mede-GoTters,
Ik heb een tijd geleden een Epox 8k5a mobo gekocht.

Deed het tot deze tijd nog goed, maar hij vertoont nu kuren.
Nou wat is er aan de hand zul je je afvragen
Probleem:
PS/2 Werkt niet meer, alle 3 de ledjes knipperen af en toe als die uit staat (onregelmatig) en als ik hem aanzet gaat de pc/speaker hele korte piepjes geven. Ik heb het mobo grondig doorgeken en er zijn nergens echt merkbare kapotte dingen (doorgefikt o.i.d), ook alle kontakten zijn nog goed. Het rare is dat wanneer ik hem een bepaalde tijd (10min) geen stroom geef dat hij het weer een tijd doet en dan weer begint te piepen met als gevolg dat hij er mee ophoud.
Ik vind dit echt een heel bizar probleem wat ik echt nog nooit eerder heb gezien
Ik kan ook nergens er wat over vinden. Is dit nou echt een heel vaag probleem of ligt dit nu aan mij en heb ik wat doms over het hoofd gezien?
Temps en Voltages zijn ook prima
Mijn toetsenbord doet het wel goed op een andere pc
Verder heb ik in mijn pc:
Athlon XP 1700+ (Palomino)
256 MB OEM DDR 2700
Asus V7700Ti 32 MB
Enermax 350W
IBM Deskstar (type nummer weet ik niet zo uit mijn hoofd)
P.S. PC is niet overgelocked ofzo
Ik heb een tijd geleden een Epox 8k5a mobo gekocht.

Deed het tot deze tijd nog goed, maar hij vertoont nu kuren.
Nou wat is er aan de hand zul je je afvragen
Probleem:
PS/2 Werkt niet meer, alle 3 de ledjes knipperen af en toe als die uit staat (onregelmatig) en als ik hem aanzet gaat de pc/speaker hele korte piepjes geven. Ik heb het mobo grondig doorgeken en er zijn nergens echt merkbare kapotte dingen (doorgefikt o.i.d), ook alle kontakten zijn nog goed. Het rare is dat wanneer ik hem een bepaalde tijd (10min) geen stroom geef dat hij het weer een tijd doet en dan weer begint te piepen met als gevolg dat hij er mee ophoud.
Ik vind dit echt een heel bizar probleem wat ik echt nog nooit eerder heb gezien
Ik kan ook nergens er wat over vinden. Is dit nou echt een heel vaag probleem of ligt dit nu aan mij en heb ik wat doms over het hoofd gezien?
Temps en Voltages zijn ook prima
Mijn toetsenbord doet het wel goed op een andere pc
Verder heb ik in mijn pc:
Athlon XP 1700+ (Palomino)
256 MB OEM DDR 2700
Asus V7700Ti 32 MB
Enermax 350W
IBM Deskstar (type nummer weet ik niet zo uit mijn hoofd)
P.S. PC is niet overgelocked ofzo
[ Voor 4% gewijzigd door Happy-Amd_Freak op 16-05-2003 19:20 ]
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?