Toon posts:

Ti 4800 blijft tijdens gamen hangen

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een pixelview ti4800 8x agp 128mb ddr, en tijdens het gamen blijft het spel af en toe een seconde hangen, met name tijdens racespellen is dit behoorlijk irritant.....

Ik heb geen flauw idee hoe ik het kan verhelpen.

Bij voorbaat dank.

Josssss

Verwijderd

Topicstarter
correctie

het betreft een ti4200!!!!

Verwijderd

Als ik zo je topic-history bekijk, heb je wel een heel klein steentje bijgedragen aan de hulp naar iemand anders toe. Maar dat even terzijde.

Heb je al in de FAQ en sticky's gekeken? Ik maak namelijk uit je post op dat je zelf helemaal geen onderzoek gedaan hebt. Als 'lid' van GoT (Gathering of Tweakers) moet je toch wel echt iets zelf kunnen ondernemen. Lees ook even Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door.
Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 18:31:
correctie

het betreft een ti4200!!!!
En hiervoor heeft men het 'edit-knopje' (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) bedacht :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 18:43 ]

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Voelt de kaart (erg) warm aan? (tijdens gamen ;))

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Uhm, dit heb ik ook gehad. Toen bleek het het een temperatuurbewakings programma van MSI te zijn. Deze checkte dus de temperatuur van mijn moederbord, waardoor het beeld in bepaalde spellen af en toe even bleef hangen. (Dus geen lage FPS, maar af een toe pauzes.)

Misschien is zo'n soort programma ook meegeinstalleerd sinds dat je die nieuwe kaart hebt. Kijk even in je systemtray of je een programma wat de videokaart/moederbord/processor (temperatuur) bewaakt/laat zien. Zet dit programma uit of deinstalleer het en kijk of je het probleem nog hebt.

Verwijderd

Ik denk dat je het beste kunt beginnen bij het (her)installeren van de Nvidia detenators en het updaten naar Direct X 9. De detenator staat op www.nvidia.com en direct x 9 op www.microsoft.com

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 18:34:
...bla[quote]
offtopic:
/me vraagt zich af waarom je zo reageert op iemand

• probeer eens te gamen met je kast open, kijk of je het dan ook nog hebt
• laatste drivers geinstalleerd?
• check de temperatuur eens tijdens het gamen
• als je de mogelijkheid heb kaart even in andere pc testen
• als het probleem blijft zou ik terug gaan naar de winkel

• fordrwd4ever
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:23

fordrwd4ever

Idiot Outside, but why?

probeer eens om de vsync uit te zetten in je nvidia control panel

bij mij scheelde het enorm, Need for Speed Hot Persuit 2 was onspeelbaar op een Ti4200 en 2GHz P4, zelfs op 800x600 16 bit..

Door de VSync uit te zetten loopt het spel nu vloeiend op 1280x1024 32 bit, met alle detail op max

Het Ford forum van Europa, www.fordpower.org.uk

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Eerst zelf dignen proberen vooradt je een topic opent ajb, en met de bovenstaande tips moet je een aardig eind kunnen komen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.