Toon posts:

Mp3 naar CD muziek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Hoe kan ik een Mp3 bestand op CD schrijven zodat ik het ook in de CD speler kan beluisteren!??
Dus zo dat het CD muziek wordt?!

Bvd

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:16

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Download nero en kies cd-audio.
Sleep de mp3 bestanden in het schermpje wat ie allemaal moet fikken. En brande maar. Een cd-audio voor meneer.

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

X-act; Nero voor luie mensen.
Als je geen Nero hebt kun je ook met bijv. winamp van .mp3 naar .wav converten. Kun je ook als audio fikken.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, dat Nero was wel zeer makkelijk!

En hoezo voor luie mensen!? doet Nero het niet zo goed dan als met winamp ofzo?! converteren doen ze allebij!

Als je winamp gebruikt doe je alleen maar extra moeilijk |:(

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Neej, natuurlijk gebruik ik ook Nero (ik ben heel lui!) maar als je dat niet hebt, maar bijv. alleen maar GadverTech easy CD creator is het toch handig is te weten dat je oop Winamp kan gebruiken...

Laat maar (8>)

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

vind de kwaliteit van met wianmp "gewavte" mp3's wat mooier. Gebruikt de goede winamp decoder namelijk :9 Maar is wat meer werk ja.

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:47
In Easy CD Creator 4 kun je ook gewoon MP3tjes erin slepen en branden maar.

Verwijderd

Probeer eens de mediawizard.
Zet alles om. WAV-WMA-CD-MP3-BATCH.

http://www.cdhnow.com

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33
Op zaterdag 25 november 2000 22:19 schreef freddifish het volgende:
vind de kwaliteit van met wianmp "gewavte" mp3's wat mooier. Gebruikt de goede winamp decoder namelijk :9 Maar is wat meer werk ja.
Welke winamp gebruik jij dan precies? Met mijn winamp heb ik het probleem dat vaak ff een hikje in het geluid zit, netalsof de mp3 slecht is. Wat dus niet zo is want als ik hem dan ff terugdraai en nog een keer luister is het hikje op die plek weg :?
Kan misschien ook nog aan mijn SBLive liggen... |:(

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

winamp 2.6 dacht ik, nadeel is wel dat de tracks niet "genormalised" worden, dus ze moeten al ongeveer even hard klinken. Heb trouwens ook een SBlive..:)

Kan zijn dat Nero5 beter is inmiddels. ik heb destijds om en om met winamp gemaakte WAV's en mp3's direct met Nero 4 op een CD-RW gezet en kon toen het verschil goed horen..

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Ik gebruik gewoon MP3 Decoder versie 1.43 van HPL Software. Gewoon MP3 files slepen naar programma en decoderen die hap. Kwaliteit gegarandeerd :7
Pagina: 1