Hallo allemaal bij deze de goede info.
Over de casemod compo in Amsterdam waar ik naar toe ga.
De vrogie post is gesloten omdat ik geen goede info had gegeven.
Sorry nog bij deze heb nu alle info verzamelt.
NetworkingDay.com geeft je informatie over LAN-party's die wij organiseren in Nederland, in de omgeving van Haarlem en Amsterdam.
NetworkingDay is inmiddels uitgegroeid tot één van de grootste LAN-party organisaties van Noord-Holland. Wanneer er weer een volgende LAN-party gepland staat, kun je je uiteraard hier aanmelden om een plaats te reserveren.
Er vindt tijdens deze lan ook een grote Casemod Compo plaats zeker voor 100 man en onder leiding van ReseTTim
Heb ik me laten vertellen via het irc van nwd.
Verder moet je wel geld betalen om binnen te komen maar dat staat allemaal op de site.
http://www.networkingday.com/nwd/newSite/index.html
Er zijn ook prijzen aan verbonden alleen welke heb ik nog niet kunnen vinden
Zag wel dat er al een Xbox te winnen was.
Het lijkt me zinvol jullie dit te laten weten normaal zijn er niet van deze grote case mod compo's in nederland.
Hoop dat deze info wel voldoende is en dat die niet weer gesloten wordt.
Groetjes Wargod
Over de casemod compo in Amsterdam waar ik naar toe ga.
De vrogie post is gesloten omdat ik geen goede info had gegeven.
Sorry nog bij deze heb nu alle info verzamelt.
NetworkingDay.com geeft je informatie over LAN-party's die wij organiseren in Nederland, in de omgeving van Haarlem en Amsterdam.
NetworkingDay is inmiddels uitgegroeid tot één van de grootste LAN-party organisaties van Noord-Holland. Wanneer er weer een volgende LAN-party gepland staat, kun je je uiteraard hier aanmelden om een plaats te reserveren.
Er vindt tijdens deze lan ook een grote Casemod Compo plaats zeker voor 100 man en onder leiding van ReseTTim
Heb ik me laten vertellen via het irc van nwd.
Verder moet je wel geld betalen om binnen te komen maar dat staat allemaal op de site.
http://www.networkingday.com/nwd/newSite/index.html
Er zijn ook prijzen aan verbonden alleen welke heb ik nog niet kunnen vinden
Zag wel dat er al een Xbox te winnen was.
Het lijkt me zinvol jullie dit te laten weten normaal zijn er niet van deze grote case mod compo's in nederland.
Hoop dat deze info wel voldoende is en dat die niet weer gesloten wordt.
Groetjes Wargod