[WinXP] H-partitie link werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 22:59

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Topicstarter
Ik heb een weekje geleden 3D Studio Max 5 op een minder legale manier van het internet geplukt. Werkt oke, maar het probleem zit nu in Windows XP.
Ik had hem gedownload naar mijn H-schijf.

Na de installatie op D (winXP-partitie) wou ik mijn H-schijf in My Computer gewoon openen, maar dan startte hij een setup-file van 3DS Max op, dit terwijl 3DS Max in een aparte folder zat.

Ik heb daarna maar alles van 3DS Max van die H-schijf afgehaald en naar een andere partitie verplaatst, zo ook een losse setup.exe van 3DS Max die op mijn H-schijf stond.

Hierna kreeg ik bij het aanklikken van de H-partitie een melding dat hij het bestand setup.exe niet kon vinden, ik heb dit gecancelled en dacht dat het na een reboot wel weg zou zijn.

Op een of andere manier heeft WinXP nu hetvolgende gedaan :

In plaats van mijn H-schijf te openen, start hij een windows-setup file op, want ik krijg de melding "Windows XP Setup : Please go to the Control Panel to install and configure system components".

Ik heb standaard een virusscanner aanstaan en ik heb mijn pc ook gescanned, het is geen virus. Ik heb al talloze keren gereboot, maakt ook niets uit.
Ook heb ik met Partition Magic 8 de hele partitie een keer op "hide" gezet en na een reboot weer geactiveerd, maar dit hielp ook niet.

Kortom, ik heb dus geen idee hoe ik de link naar H:\ in my computer weer gewoon kan laten verwijzen naar mijn H:\ schijf

Ik wil er natuurlijk wel naar searchen, maar ik heb geen idee hoe ik dit zou moeten noemen :)

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waarschijnlijk staat er een autorun.inf in de root van H:

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Centaur

Centaur

Topicstarter
blackd schreef op 16 mei 2003 @ 17:26:
Waarschijnlijk staat er een autorun.inf in de root van H:
Deze stond er inderdaad, maar na verdwijdering is het probleem nog niet opgelost.
Ik zal even rebooten, misschien dat het dan werkt.

• Centaur

Centaur

Topicstarter
Het probleem is opgelost.
Er stond een autorun file in de root van de partitie (handig als mensen ooit nog searchen)
Bedankt !