Het doet me zeer over de o zo mooie PHP tag te moeten zeuren (niet in het minst omdat ik eigenlijk helemaal niet wil zeuren), maar er klopt volgens mij toch één en ander niet aan [ php] [ /php].
Als ik namelijk met mijn mooie Netscape 4.7 een topic open waar een PHP tag in voorkomt loopt hij vast tijdens het renderen op het moment dat hij met de PHP tag bezig is. Toch iets fout in de HTML die er geproduceerd wordt? IE 5.5 heeft er overigens geen problemen mee en Netscape 6 voor zo ver ik heb kunnen zien ook niet.
Ik vind dit nogal irritant, want zo moet ik bepaalde topics altijd in een andere browser gaan openen
.
Ik had zelf ook wel even kunnen kijken naar de HTML, maar daar maken jullie zo'n brei van
. Zag trouwens wel iets vreemds wat het zou kunnen zijn: volgens mij worden alle < / VULWATIN> tags (afsluittags dus) binnen de PHP tag gebackslashed, wordt dus < \/ VULWATIN> (zonder spaties dan). Vreemd dat IE gewoon doorgaat...
(ben ik trouwens de enige die hier last van heeft?!?)
Als ik namelijk met mijn mooie Netscape 4.7 een topic open waar een PHP tag in voorkomt loopt hij vast tijdens het renderen op het moment dat hij met de PHP tag bezig is. Toch iets fout in de HTML die er geproduceerd wordt? IE 5.5 heeft er overigens geen problemen mee en Netscape 6 voor zo ver ik heb kunnen zien ook niet.
Ik vind dit nogal irritant, want zo moet ik bepaalde topics altijd in een andere browser gaan openen
Ik had zelf ook wel even kunnen kijken naar de HTML, maar daar maken jullie zo'n brei van
(ben ik trouwens de enige die hier last van heeft?!?)