Toon posts:

Scrollbar in venster in venster

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik het niet zo goed weet uit te leggen, heb ik een voorbeeld gemaakt van wat mijn probleem precies is, link:

Het zwarte Argh! gedeeltje moet een venster zijn van 700x525
In dat venster bevind zich onder andere een venster inclusief scrollbar, omdat er tekst in komt te staan die langer is dan de 330x height afmeting van dat vakje.

Maar zodra ik andere vensters in het Argh vak zet gebeurt dus hetgene dat je ziet, het Argh venster blijft niet meer 525x

Heeft iemand een idee hoe ik dit oplos, want ik wil natuurlijk niet dat het Argh venster zo naar beneden doorloopt, en gewoon 525x blijft..

bedankt! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2006 09:10 ]

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

1. Wat een ranzige html code!
2. Wat heb je zelf al geprobeerd?
3. www.w3schools.com/css/ :)
4. Verkeerde forum.. moet in /13

[ Voor 36% gewijzigd door OkkE op 16-05-2003 16:16 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Move naar /13 staat al in /26. ;)

Bedoel je zoiets Alexander11: KLIK
(en die code is idd niet echt mooi, maar dat komt wel als je wat meer ervaren bent. ;) )

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 16:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
De code mag dan wel wat rommelig zijn, maar is het niet zo dat elke kunstenaar een deel van zichzelf in zijn werken ligt? :p

En dat bedoel ik inderaad jackmcfox, hoe heb je dat precies gedaan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 16:21:
De code mag dan wel wat rommelig zijn, maar is het niet zo dat elke kunstenaar een deel van zichzelf in zijn werken ligt? :p

Euh, wat overbodige zooi weggehaald. :D
Zodoende dat een opgeruimde code wel helpt: je ziet dan gemakkelijker fouten. :)

Verwijderd

Topicstarter
}:O Lekker gedaan Alexander...
Note: Proberen wat netter te werken in het vervolg

Iig bedankt voor de hulp en de tip, en wat mij betreft kan deze topic dicht. 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 16:26 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 16:26:
}:O Lekker gedaan Alexander...
Note: Proberen wat netter te werken in het vervolg

Iig bedankt voor de hulp en de tip, en wat mij betreft kan deze topic dicht. 8)
Hoeft niet dicht, laat maar zakken.
En post in het vervolg dit soort vragen in Webdesign & Graphics. :)

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op 16 mei 2003 @ 16:21:

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 16:22:
[...]

Euh, wat overbodige zooi weggehaald. :D
Zodoende dat een opgeruimde code wel helpt: je ziet dan gemakkelijker fouten. :)
Zo ziet u maar weer hoe handig nette code is. En dat van die kunstenaar, dat is zeker waar.. maar als anderen er ook mee moeten werken dan is het toch zeer aan te raden nette/schone code af te leveren. Zo vind je sneller fouten, en weet je zeker dat het niet aan de code ligt.

Owhh en jackmcfox, klopt dat de move al gemeld was, alleen het is ook wel zo handig om de TS ook te vermelden dat hij verkeerd was. Zodat hij het in vervolg (hopelijk) niet meer doet. :)

EDIT:
* OkkE is spuit 11. 8)7

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

/me had OkkE zonet dit dan ook per MSN gestuurt, maar OkkE is waarschijnlijk niet online: :P ;)
Klopt, ik heb het 'em ook nog even op z'n hart gedrukt. Fijn Weekend.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 16:34 ]

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 16:33:
/me had OkkE zonet dit dan ook per MSN gestuurt, maar OkkE is waarschijnlijk niet online: :P ;)

[...]
* OkkE zit waarschijnlijk nu op zijn stage terwijl MSN thuis nog wel aan staat. :)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 13:19

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

P&W FAQ - HTML / javascript /css, etc...

PW -> WG
verder zou ik de heren willen verzoeken ontopic verder te gaan, GoT is geen chatbox :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1