De pc van mijn pa start netjes op.. zo lijkt het. Maar op het moment dat je het luchtblauwe scherm met "Welkom" zou verwachten, flitst er in een fractie van een seconden een dosblauw scherm voorbij (het is dus onmogelijk dit te lezen, tenzij je een camera hebt die een hoop beeldjes per seconde opneemt, dan zit er vast wel één frame tussen met het scherm) en daarne gaatie rebooten. Vervolgens vraagt hij of ik windows wil opstarten in veilige modus, normaal, enz. In alle modi blijft het probleem precies hetzelfde. Als ik mijn pa's HD in mijn pc zet, gebeurt hetzelfde op mijn pc. Als ik mijn HD in mijn pa's pc zet, begintie niet eens aan het opstarten van windows (in plaats daarvan een zwart scherm met linksbovenaan een knipperende cursor... (nee, er verschijnt niet de tekst "Wake up, Neo..."
))
Overige gegevens:
Win XP Pro NL
320 MB SDRam (256 + 64)
MSI K7T Pro2, VIA KT133
AMD Duron 700 MHz, L-bruggen verbonden doch niet overgeklockt (was vroeger op mijn pc overgeklockt, deed het altijd prima)
Hercules 3D Prophet 4000XT
13 GB Maxtor
hmmzz hebben jullie deze gegevens ècht allemaal nodig??
Als iemand ervaring heeft met dit porobleem of een oplossing kan aandragen: help me alsjeblieft!!!
PS: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;310396 kwam het best overeen uit de KB van microsoft, maar werkte ook niet.
[edit] Ah, ik wist dat ik iets was vergeten te vertellen: Dit is al de tweede keer dat we dit porbleem hebben in één week, de vorige keer hebben we het opgelost door mijn pa's HD in mijn pc als slave te zetten, backups maken, en winxp opnieuw op zijn pc te installen. Dit werkte goed, maar kennelijk is het dus geen permanente oplossing en komt het probleem net zo hard weer terug. owja, sorry van het exceptioneel hoofdlettergebruik
Overige gegevens:
Win XP Pro NL
320 MB SDRam (256 + 64)
MSI K7T Pro2, VIA KT133
AMD Duron 700 MHz, L-bruggen verbonden doch niet overgeklockt (was vroeger op mijn pc overgeklockt, deed het altijd prima)
Hercules 3D Prophet 4000XT
13 GB Maxtor
hmmzz hebben jullie deze gegevens ècht allemaal nodig??
Als iemand ervaring heeft met dit porobleem of een oplossing kan aandragen: help me alsjeblieft!!!
PS: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;310396 kwam het best overeen uit de KB van microsoft, maar werkte ook niet.
[edit] Ah, ik wist dat ik iets was vergeten te vertellen: Dit is al de tweede keer dat we dit porbleem hebben in één week, de vorige keer hebben we het opgelost door mijn pa's HD in mijn pc als slave te zetten, backups maken, en winxp opnieuw op zijn pc te installen. Dit werkte goed, maar kennelijk is het dus geen permanente oplossing en komt het probleem net zo hard weer terug. owja, sorry van het exceptioneel hoofdlettergebruik
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 16:04 ]