Toon posts:

Webtop naar Russisch vertalen

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet de Webtop die op Tomcat draait, vertalen naar Russisch. Maar volgens mij herkent de Tomcat Unicode niet en als je UTF-8 gebruikt zet ie vreemde tekentjes neer. Kan iemand me helpen om dit op te lossen? Bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
....

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Hallo lianna, welkom op Gathering of Tweakers.

Omdat GoT een heleboel gebruikers heeft, is het onvermijdelijk dat er wat regeltjes zijn om het forum leefbaar te houden. Lees daarom de [FAQ]FAQ[/FAQ] eens door, en als je in Non-Windows Operating Systems post ook de NOS policy - updated 01/04/03 .

Zo wordt het bijvoorbeeld niet gewaardeerd als je je topic binnen 1 dag een 'schop' geeft om te zorgen dat hij bovenaan de lijst met onderwerpen blijft staan. Binnen 1 minuut is al helemaal overdreven....

Verder verwachten we eigenlijk wel dat je zelf eerst op zoek gaat naar een oplossing van je probleem. Je zou kunnen vermelden waar je hebt gezocht, wat er te vinden was etc. Een topicstart van 3 regels is wel wat erg mager.

Daarom gaat dit topic dicht, open gerust een nieuw topic, maar probeer er dan een wat completer verhaal van te maken met waar je hebt gezocht, wat je zoal hebt geprobeerd, etcetera. Op deze manier blijft helpen een beetje gissen wat je al hebt geprobeerd en wat niet, dus dat werkt niet.

Dit topic is gesloten.