Gastenboek met acounts?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 17:09
Yo GoTters,

even voor de duidelijkheid:
DIT IS GEEN SCRIPTREQUEST

Aangezien ik webmaster ben van een danscafe en we ook op die site een gastenboek hebben staan (Tboek) willen er nog wel es vervelende lui zijn die dingen posten die niet door de beugel kunnen. Nu zul je denken: "Nou dan neem je toch een forum?" Jah dat is slecht bevallen want niemand snapt dat ofzow :? jah heel vaag.

Nu kwam er in eens wat in mijn gedachten: Een gastenboek met het inlogsysteem van een forum. Dus netjes gebruikertjes aanmaken enz. en voor dat ze kunnen posten inloggen. Zo kun je de boosdoeners snel verwijderen. Maar nu heb ik mij al rot lopen zoeken @ GoT & Hotscripts.com maar ik heb niets kunnen vinden. Een aangezien ik geen held ben in proggen vraag ik jullie om advies.
Weet 1 van de zoveel GoTters hier maybee of zoon ding bestaat en waar ie te krijgen is?

Alvast bedankt.

Deze advertentieplaats is te huur!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
RammY schreef op 16 mei 2003 @ 14:39:
Yo GoTters,

even voor de duidelijkheid:
DIT IS GEEN SCRIPTREQUEST

Aangezien ik webmaster ben van een danscafe en we ook op die site een gastenboek hebben staan (Tboek) willen er nog wel es vervelende lui zijn die dingen posten die niet door de beugel kunnen. Nu zul je denken: "Nou dan neem je toch een forum?" Jah dat is slecht bevallen want niemand snapt dat ofzow :? jah heel vaag.

Nu kwam er in eens wat in mijn gedachten: Een gastenboek met het inlogsysteem van een forum. Dus netjes gebruikertjes aanmaken enz. en voor dat ze kunnen posten inloggen. Zo kun je de boosdoeners snel verwijderen. Maar nu heb ik mij al rot lopen zoeken @ GoT & Hotscripts.com maar ik heb niets kunnen vinden. Een aangezien ik geen held ben in proggen vraag ik jullie om advies.
Weet 1 van de zoveel GoTters hier maybee of zoon ding bestaat en waar ie te krijgen is?

Alvast bedankt.
Euhh, wat is dan wel een script verzoek :?

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 17:09
Jah ik weet dat het er op lijkt, maar ik weet ook niet of ze er zijn.. Laat ik dat dan eerst maar es vragen :D

Deze advertentieplaats is te huur!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:19
Dit is wel een scriptrequest.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.