Toon posts:

[HTML/PHP] Page Settings, de footer aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag de footer van een webpagina kunnen aanpassen zodat wanneer ik de pagina afdruk er niet de URL links onder staat maar bijvoorbeeld de tijd of helemaal niets.

Handmatig doe je dit door in de IE naar File->Page Setup en dan daar de Footer aan te passen. Maar is dit ook in de HTML of PHP code zelf te realiseren?

Tijdens het Google'len en GoT'en heb ik alleen de handmatige manier gevonden.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Volgens mij kun je dat ook helemaal niet aangeven in de HTML zelf. Er zijn vaker van dit soort vragen geweest, maar altijd was het antwoord negatief.

Verwijderd

Nee dit is niet mogelijk, er is wel ergens een IE only oplossing meen ik, maar dat werkt alleen bij de nieuweste IE(meen ik).

Maare dit is pas 10000x gevraagd hier. En dit zou met javascript/css kunnen, dus is het ook nog verkeerde forum.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 15:38:
Nee dit is niet mogelijk, er is wel ergens een IE only oplossing meen ik, maar dat werkt alleen bij de nieuweste IE(meen ik).

Maare dit is pas 10000x gevraagd hier. En dit zou met javascript/css kunnen, dus is het ook nog verkeerde forum.
Nou ik zie eerlijk gezegd ook geen oplossing in de search voor dit specifieke probleem. Dus ondersteun dat /26 topic even met een linkje alsjeblieft. :)
In het verleden niet behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. :7 Oftewel: misschien is er inmiddels een oplossing.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 15:49 ]

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Owke. :) Het zijn er geen 10.000, maar 48 resultaten. :)
http://search.gathering.t...=13&data%5Bsearch%5D=Zoek

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Oke ik zie hem ook: :P
Is het probleem nu opgelost knien001, dan zijn we allemaal weer blij en geen slotje rijker.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 15:55 ]

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Ja neem dan ook maar de hele thread over ook hoor.. .beetje mij lastig vallen in P&W neem maar mee naar huis in W&G!

*move

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Verwijderd

Zoals ik al zij:
ScriptX is the printing subset of the Zeepe framework. It has been developed to provide absolute control over document printing operations from client and server computers running Microsoft's Internet Explorer browser.
Is het niet mogelijk om een PDF File uit te printen zonder die balken? Volgends mij zitten die niet bij een pdf(zovaak print ik een pdf ook weer niet uit).
En is er iets dat je een PDF automatisch kan afdrukken? Zoja dan is de oplossing al redelijk dichtbij, PDFje genereren vanuit een PHP Script is niet zo moeilijk.
Pagina: 1