"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"
Je kunt dat ding ook nergens configureren? Via het configuratiescherm, of door het editten van een ini file, of het wijzigen van het register.
Anders moet je de fabrikant een mailtje sturen.
Anders moet je de fabrikant een mailtje sturen.
Zit er geen utility bij dat toetsenbord waar je dat kunt instellen? Misschien dat je bij de Eigenschappen van je toetsenbord dat soort dingen in kunt stellen?
Verwijderd
Je kan aan Windows aangeven welke de standaard mailclient is, stel dat eens in (voor het geval dat het progje werkt op aansturing van default mailclient en niet van een met het proggie ingestelde mailclient)
Configuratiescherm->Internet-opties-> tabblad [Programma's]
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 15:20 ]
Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 15:18:
Je kan aan Windows aangeven welke de standaard mailclient is, stel dat eens in (voor het geval dat het progje werkt op aansturing van default mailclient en niet van een met het proggie ingestelde mailclient)
check?Tiberium schreef op 16 mei 2003 @ 14:26:
Ik vind het uberhaupt vreemd, aangezien outlook express NIET mijn default e-mail reader is, sterker nog, ik gebruik em nooit!
"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"
Ik heb na een paar uur spitten de oplossing gevonden, via een geweldige omweg welliswaar. Bleek te veranderen te zijn door op allerlei vage knopjes te drukken, maar het werkt. Bedankt voor de reacties.
Pagina: 1