Qware keyb mail knopje verkeerd ingesteld

Pagina: 1
Acties:

• Tiberium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04-2025

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
ik heb een ergo keyb van Qware, net nieuwste drivers van ortek gedownload.
Het type is de EKB-804 PRO. Na lang zoeken vond ik de goeie driver, want de meegeleverde drivers werken niet goed onder XP. Nu het probleem: hij doet prima wat ie moet doen, alleen als ik op het MAIL knopje druk, start ie outlook express, terwijl ik wil dat ie Outlook 2000 start, want die gebruik ik!

Hoe kan ik dat veranderen, heb al in de help en in de programma opties gezocht, maar kan er niets over vinden!
Ik vind het uberhaupt vreemd, aangezien outlook express NIET mijn default e-mail reader is, sterker nog, ik gebruik em nooit!

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:17

André

Analytics dude

Je kunt dat ding ook nergens configureren? Via het configuratiescherm, of door het editten van een ini file, of het wijzigen van het register.

Anders moet je de fabrikant een mailtje sturen.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Zit er geen utility bij dat toetsenbord waar je dat kunt instellen? Misschien dat je bij de Eigenschappen van je toetsenbord dat soort dingen in kunt stellen?

Verwijderd

Je kan aan Windows aangeven welke de standaard mailclient is, stel dat eens in (voor het geval dat het progje werkt op aansturing van default mailclient en niet van een met het proggie ingestelde mailclient)

Configuratiescherm->Internet-opties-> tabblad [Programma's]

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 15:20 ]

• Tiberium

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 15:18:
Je kan aan Windows aangeven welke de standaard mailclient is, stel dat eens in (voor het geval dat het progje werkt op aansturing van default mailclient en niet van een met het proggie ingestelde mailclient)

Configuratiescherm->Internet-opties-> tabblad [Programma's]
Tiberium schreef op 16 mei 2003 @ 14:26:

Ik vind het uberhaupt vreemd, aangezien outlook express NIET mijn default e-mail reader is, sterker nog, ik gebruik em nooit!
check? ;)

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

• Tiberium

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Ik heb na een paar uur spitten de oplossing gevonden, via een geweldige omweg welliswaar. Bleek te veranderen te zijn door op allerlei vage knopjes te drukken, maar het werkt. Bedankt voor de reacties.

Pagina: 1