Ik ben hier op m'n werk bezig om alle pc's om te katten naar de huisstijl, ik heb met de resource hacker de MSGINA.DLL, NTOSKRNL.EXE, en de EXPLORER.EXE aangepast.
Nu komt het leuke: ik wil deze files automagisch laten vervangen als een gebruiker aanlogt.
Ik heb hiervoor ge-experimenteerd met het uitzetten van de Windows File Protection (ivm een .reg bestandje), en daarna met inuse.exe (Microsoft Tooltje) de bestanden te vervangen:
maar dit heeft totaal geen nut. Alle bestanden blijven precies hetzelfde staan en er is niets van mn wijzigingen te merken.
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit op kan lossen? Ik heb namelijk niet zo'n zin om 100 clients met de hand na te lopen
Nu komt het leuke: ik wil deze files automagisch laten vervangen als een gebruiker aanlogt.
Ik heb hiervoor ge-experimenteerd met het uitzetten van de Windows File Protection (ivm een .reg bestandje), en daarna met inuse.exe (Microsoft Tooltje) de bestanden te vervangen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| regedit /s \\pc40\roi\import.reg \\pc40\roi\inuse.exe \\pc40\roi\msgina.dll %windir%\system32\msgina.dll /y \\pc40\roi\inuse.exe \\pc40\roi\explorer.exe %windir%\explorer.exe /y \\pc40\roi\inuse.exe \\pc40\roi\ntoskrnl.exe %windir%\system32\ntoskrnl.exe /y copy \\pc40\roi\msgina.dll %windir%\system32\dllcache\msgina.dll copy \\pc40\roi\explorer.exe %windir%\system32\dllcache\explorer.exe copy \\pc40\roi\ntoskrnl.exe %windir%\system32\dllcache\ntoskrnl.explorer.exe |
maar dit heeft totaal geen nut. Alle bestanden blijven precies hetzelfde staan en er is niets van mn wijzigingen te merken.
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit op kan lossen? Ik heb namelijk niet zo'n zin om 100 clients met de hand na te lopen
[ Voor 28% gewijzigd door SchizoDuckie op 16-05-2003 13:46 ]