GTA Vice City: Start niet meer op

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:15
Zomaar ineens, gisteren heb ik hem nog gespeeld en als ik nu gewoon klik op het icoontje voor te starten zie ik het pijltje laden en doet hij niks meer :? Hij blijft gewoon bij mij bureaublad.

Ik heb gta al uninstalled en opnieuw geinstalleerd maar het blijft zo :S

Mijn specs:

Pentium 4 3,06 Ghz
Asus Geforce 4 ti 4200 Deluxe (Detonator versie: 43.45)
512 mb geheugen

Waar kan dit zo opeens aan liggen? :? (Ik krijg namelijk ook geen foutmelding of iets...)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Tis wel het originele spel en geen copy :?

Misschien ook wel handig dat je je vraag hier in zet:

[rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 3[/rml]

Daar is dat topic niet voor bedoeld, daar is SPV voor.

[ Voor 80% gewijzigd door The Will op 16-05-2003 14:58 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• jdiezrequejo
kheb de legale jah :)

Verwijderd

dit probleem was ook zo bij gta 3 . gewoon gta_vc.set verwijderen en klaar.

• jdiezrequejo
Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 15:34:
dit probleem was ook zo bij gta 3 . gewoon gta_vc.set verwijderen en klaar.
Mjah klopt, kwam er net zel;f ook achter :)

Iig toch bedankt ;) :)

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:22
Ik heb dus hetzelfde probleem, maar kom er met deze tip niet uit. Want ook na het verwijderen start hij niet op.

Ik start, mn processor gaat aan de slag, zandlopertje. Op een gegeven moment stopt dat gewoon en doet ie niks meer. Niks extra's dan, gewoon bureaublad. Systeemherstel bracht geen hulp, ook re-install niet.

Toen gta_vc.set verwijderd, hetzelfde.

Als ik op CTRL-ALT-DEL druk, staat ie nog wel tussen mijn processen, maar doet dus niks. Iemand een oplossing?

Sys specs:

AMD Athlon TB 1,4
512 SD RAM
GF4 Ti 4200 64MB

Verwijderd

jdiezrequejo schreef op 16 May 2003 @ 13:38:
Zomaar ineens, gisteren heb ik hem nog gespeeld en als ik nu gewoon klik op het icoontje voor te starten zie ik het pijltje laden en doet hij niks meer :? Hij blijft gewoon bij mij bureaublad.

Ik heb gta al uninstalled en opnieuw geinstalleerd maar het blijft zo :S

Mijn specs:

Pentium 4 3,06 Ghz
Asus Geforce 4 ti 4200 Deluxe (Detonator versie: 43.45)
512 mb geheugen

Waar kan dit zo opeens aan liggen? :? (Ik krijg namelijk ook geen foutmelding of iets...)
Heb ik ook, @ GTA3 Vice City opstart error
Je kan die foutmelding zien door te minimaliseren. Bij mij zie je "unhandled expcetion" foutmelding. Als het goed is moet er een patch voor komen. :)
GGS_VR6 schreef op 16 May 2003 @ 13:39:
Tis wel het originele spel en geen copy :?

Misschien ook wel handig dat je je vraag hier in zet:

[rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 3[/rml]

<font color=red> Daar is dat topic niet voor bedoeld, daar is SPV voor.</font>
Check -> Verschillen tussen SPV en SGD.

• Chriztiaan
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:07
Mn GTA vice heeft t zelfde probleem en k word er gek van!speelt iemand t spel misschien ook met n GF4 Ti4800SE?zo ja, welke drivers gebruik je?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:07
Chriztiaan schreef op 15 juni 2003 @ 21:35:
Mn GTA vice heeft t zelfde probleem en k word er gek van!speelt iemand t spel misschien ook met n GF4 Ti4800SE?zo ja, welke drivers gebruik je?
Volgens mij is jouw videokaart gewoon helemaal verrot ofzo, want je kan dit spel niet spelen en ook Splinter Cell werkt niet. Met de nieuwste drivers moeten allebei de spellen het gewoon doen.

The devil is in the details.

• Chriztiaan
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:07
SC dee t in t begin wel, maar toen kreeg k Gta Vice en toen k die wilde spelen, starttie ie nie op. SC nog wel. Ik toen nieuwe drivers downloaden, maar nee, GTA wil t nog steeds niet doen. En nog leuker, SC ook niet....Wat doen ze egt met die drivers. k d8 dat die dr juist voor zorgden dat ze games en zooi t wel zouden doen...:?

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

[quote]Dirtbiter schreef op 26 May 2003 @ 00:21:
Ik heb dus hetzelfde probleem, maar kom er met deze tip niet uit. Want ook na het verwijderen start hij niet op.

Ik start, mn processor gaat aan de slag, zandlopertje. Op een gegeven moment stopt dat gewoon en doet ie niks meer. Niks extra's dan, gewoon bureaublad. Systeemherstel bracht geen hulp, ook re-install niet.

Toen gta_vc.set verwijderd, hetzelfde.

Als ik op CTRL-ALT-DEL druk, staat ie nog wel tussen mijn processen, maar doet dus niks. Iemand een oplossing?

ik heb exact hetzelfde probleem, wat moet ik nou doen om gta vice weer te kunnen spelen. gta_vc.set verwijderen heeft geen effect, opnieuw installeren, schoon opstarten. niets helpt ik ben ten einde raad 8)7 , kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen om dit spel weer aan de praat te krijgen? alvast bedankt :)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Verwijderd

Bij mij start die ook niet... ik weet het niet.... ook legaa. heb alweer een ander topic gestart maar zag dat jullie ook het probleem hebben.. snap er nix van....

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
11dobbledot11, het is dus niet de bedoeling dat je andere topics gaat kicken voor je problemen als je al een eigen topic hebt lopen. Gelieve dit soort acties dus voortaan achterwege te laten en hier verder te gaan: GTA VC start niet (en ja LEGAAL)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.