Toon posts:

[HTML/PHP] Simpel feedback formuliertje?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een link naar zo'n 60 mensen doorsturen. De link wordt verbonden aan een internetsite die ik nog ff moet maken. Dat is het probleem. Ik wil graag een paar inputveldjes hebben (Naam, mailadres, gewenste drank) en daar dan ff wat boven zetten.

Dat laaste lukt nog wel alleen die veldjes is eenbeetje een probleem. Ik wil graag dat je die in kan vullen en dan kan submitten, als je dan de pagina vernieuwd moet er onder deze veldjes en de submitbutton jou voorkeuren komen te staan, dus naam/mail en drank. Weet iemand waar ik zoiets kan vinden of hoe ik dit makkelijk kan maken? Ben nogal n00b op dit gebied namelijk.

Misschien een url waar dit staat ? (ik weet dat in How to become a dj in AVH een intekenlijst was voor een gezamelijke ftp, dat is precies wat ik zoek alleen beslaat het draadje zo'n 5000 posts :S)

Ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee, een soortgelijk iets mag altijd, als het maar werkt!

Verwijderd

php? mysql? html?

Verwijderd

Probeer eens een (PHP) tutorial op het net. Wat je wilt is namelijk vrij basic. Meteen een goede oefening om snel mee aan de slag te gaan...

Een paar hints:
- Om de data op te slaan heb je wel een database nodig (of je kan ook naar een txt file schrijven, hangt er van af wat je later nog met de data wilt gaan doen en wat je tot je beschikking hebt)
- Als het echt snel moet, waarom laat je die 60 mensen niet gewoon hun voorkeuren naar jouw email adres sturen? Niet ALLES hoeft op het internet ;)

Succes!!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 22:08
HTML (form) tutorial, w3schools.com en beginnersweb.nl

Succes :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.