Toon posts:

(WINXP) Vriezende Computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst heb ik mijn computer ge upgrade met een 80 gig maxtor 7200 rpm, en een ati radeon 9500 videokaart.

bij het begin werkte alles vlekkeloos, maar na het installeren van bepaalde software (spellen, office e.d.) gebeurt soms dat mijn computer uit het niets vastloopt

Mijn computer "vriest" , als ik op de numlock toets druk, gaat het lampje niet eens meer aan of uit

meestal gebeurt het als ik een venster maximali- of minimaliseer, of als ik een progamma opstart

heb mn geheugen nagekeken, daar is niks mis mee, heb ook de nieuwste mb drivers geinstalled, maar helaas, het mocht niet baten.

Wie herkent dit??!? ;)

Verwijderd

Heb je opnieuw XP erop gezet na de installatie van de hardware?

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:45

Godjira

To infinity and beyond!

WinXP heeft soms problemen met compleet nieuwe hardware die in je PC gezet wordt wanneer WinXP er al een tijdje op staat. Ik heb dit ooit eens gehad met mijn netwerk kaart, die wilde gewoon niet werken, maar na XP opnieuw geinstalleerd te hebben deed ie het wel gewoon.

Profile

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:48
Het lijkt me dat je harddisk vastloopt. Misschien ff checken of die er goed in zit. Anders zou ik het ook niet weten

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Heb je je VGA kaart overgeklocked? Bij mij was het nml zo dat als ik de GPU overklokte, hij ook bevroor bij het openen van schermen. Verder kan je in XP een hdd er uit trekken zonder dat het os vast loopt. Het doet wel niets meer, maar het num-lock lampje blijft werken en als je de HDD er weer in duwd, gaat hij (bij mij iig) gewoon verder waar hij was.

Verwijderd

Topicstarter
hmmm bedankt voor jullie hulp mensen maar ik denk dat ik de oplossing al hebt

het is inderdaad zo dat ik mijn videokaart heb geoverkl0cked maar ik denk niet dat dat het is
ik had alle beveleigingupdates geinstalled, na dat kwam het probleem....heb nu systeem herstel gedaan....en heb tot nu toe geen problemen meer......

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

...toch niet de microsoft update die het geheugen zo langzaam maakt geinstalleerd he?

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb alleen sp1 geinstalled
Pagina: 1